טיסה פרטית בשמי הארץ לכל המשפחה

טיסה פרטית בשמי הארץ לכל המשפחה
יש חוויות ילדות שלא ממש זוכרים. יש כאלו שנחקקות בזכרון לתמיד. טיסה עם כל המשפחה היא תמיד מרגשת. הזדמנות לראות נוף אחר, לנשום אוויר אחר, להתנסות במשהו שמעורר את האדרנלין ומחבר בין אנשים. טיסה פרטית בשמי הארץ לכל המשפחה היא חוויה כזו. יום אחד שמוקדש לזמן משפחה, במקום שהוא הכי לא שגרתי.

יוצאים למסע בשמי ישראל עם כל המשפחה
כל מי שאי פעם טס לחו"ל וחזר ארצה מכיר את ההתרגשות לפני הנחיתה. אנחנו מביטים מהחלון ומחכים לראות את הנוף המוכר. רצועת החוף והמגדלים הגבוהים של תל אביב שמתגלים אחרי שעות של טיסה הם נחמה. לא חשוב אם אתם בכלל גרים בגולן או באילת, הם מספקים תחושה של בית ונוף שתמיד כיף לחזור אליו.
דמיינו לעצמכם חוויה משפחתית שכולה סובבת את התחושה הזו. עולים על מטוס פרטי שהוא לגמרי שלכם ויוצאים למסע מעל ומול נופי ארץ ישראל. טיסה פרטית בשמי הארץ יכולה להתמקד באזור מסוים, למשל אזור הנגב או אזור החוף, לעבור מעל ערים מסוימות ולאפשר לכם להשקיף מחלון המטוס על המקומות שאתם מכירים.
לא פעם חולפות משפחות שנהנות מטיסה פרטית בשמי הארץ מעל לבית, לבית הספר של הילדים או מעל לבית של סבא וסבתא, מנופפים לשלום בהתרגשות וצוברים חוויות שילכו עם הילדים קדימה הרבה מאד זמן.

חוויית טיסה ייחודית לילדים
עבורנו המבוגרים טיסה היא לא תמיד חוויה מרגשת, אך הנוכחות של הילדים וההתרגשות שלהם לקראת הטיסה הלגמרי משפחתית ואישית הזו עושה את ההבדל. ילדים שזוכים לראות פתאום את הארץ המוכרת מהדרכים ומהטיולים של שבת בדרך לגמרי שונה מתרגשים, שואלים שאלות, חוקרים את הנוף ואת השינויים שניכרים ממבט מעל. הם לומדים לראות את המדינה שבה הם חיים בדרך שונה, להבחין בין נחלים להרים, גבעות לחופים, ערים גדולות ויישובים קטנים.
החוויה המיוחדת הזו הולכת הלאה לא רק עם הילדים, אלא גם עם ההורים שמבלים זמן איכות מיוחד במינו יחד עם הילדים, בלי הפרעות, בלי טלפונים, בלי הסחות דעת. רק המשפחה, נופי הארץ והשמיים שמקיפים אותנו.

אפשרות לטיסה בהתאמה אישית
אם אתם רוצים להנות מכל היתרונות שציינו כאן ולהזמין טיסה בשמי הארץ לכל המשפחה כדאי לדעת שאפשר להפוך את החוויה ליותר אישית ומיוחדת. טיסות בהתאמה אישית מאפשרות לכם לצאת לטיול עם המשפחה לכיוון מסוים בארץ, לאזור שמתחשק לכם לסקור מלמעלה או לשלב ביום המיוחד הזה גם נחיתה במקום מסוים.
כך למשל תוכלו לבלות עם המשפחה יום כיף על חוף ים המלח, להנות מטיפול בספא או לאכול במסעדה טובה. תוכלו לעבור פעילות משפחתית באטרקציה לבחירתכם או לבקש מסלול מיוחד של טיסה שעובר מעל הבית שלכם, כדי שהילדים יוכלו לראות מגבוה את כל המקומות שהם מכירים ואוהבים.
טיסה בשמי הארץ לכל המשפחה היא הזדמנות לבילוי שהוא תמיד מרגש, תמיד שונה ותמיד כולל זכרונות טובים שהולכים אתכם ובעיקר עם הילדים הלאה. כאשר משלבים גם פעילות משפחתית מיוחדת, החוויה הופכת אפילו יותר מחברת ומהנה.

ליום נישואין, יום הולדת מיוחד או בכל ציון דרך משפחתי אחר
כמעט כל הורה או בן זוג מצא את עצמו מתלבט איך להפתיע ביום ההולדת הקרוב של יקירו. טיסה בשמי הארץ לכל המשפחה היא מתנה מדהימה וחוויה יוצאת דופן, כזו שלא עוברים בכל יום עם כל האנשים שאוהבים. יום הולדת, חגיגת יום נישואין או חגיגת בר ובת מצווה הן כולן הזדמנות להמריא מעלה עם כל המשפחה, להנות מפעילות מרגשת שתמשיכו לדבר עליה הרבה אחרי הנחיתה.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה