טיסה בשמי הארץ

להכיר את ישראל מהשמיים - מסע היכרות עם האתרים החשובים במדינת ישראל מהשמיים
דמיינו לעצמכם טיול של יום אחד שלוקח אתכם אל כל האתרים הכי חשובים בארץ, מבלי לעמוד בפקקים, מבלי לנסוע שעות ממקום למקום. טיול זורם, נעים, מיוחד במינו. טיול שבו המסע בין התחנות השונות הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה כולה. כל זה מתרחש למעלה, גבוה מעל העננים, בטיסה בין תחנות בצפון, במרכז ובדרום הארץ. טיסה בשמי הארץ עם הכרות אמיתית עם כל האתרים שהכי כיף לראות מלמעלה, להכיר מזווית אחרת.

טיסה בשמי הארץ - מפגש עם ישראל ממעוף הציפור
טיסה בשמי הארץ שחולפת על פני האתרים הכי חשובים יכולה להיות פעילות לכמה חברים טובים שרוצים לחגוג יחד שמחה, למשפחה עם ילדים שרוצה לצאת מהמסגרת ולעשות משהו מעניין, מרגש ומחכים או לזוג שרוצה להנות מדייט שמיימי, תרתי משמע, שהוא לגמרי לא שגרתי.
הטיסה שנמשכת לאורך שעתיים לוקחת אתכם אל האתרים הכי יפים ומרגשים שיש לנו במדינה. מתחילים את המסע בהמראה בתל אביב וטסים מעל לעיר ללא הפסקה. מראה הבתים, הרחובות, האנשים, הפארקים וחוף הים מלמעלה הוא מראה שאי אפשר לעמוד בפניו. הוא תמיד גורם לנו התרגשות.
בהמשך מדרימים אל מצפה רמון. נופי המדבר הנחשפים מלמעלה הם עוצרי נשימה. פסגות ההרים, הגאיות, הנחלים שזורמים מתחת, המכתש הקטן והגדול, הגוונים השונים של החול שמחליפים צבעיהם מדי שעה, מדי דקה. מכאן ממשיכים אל ים המלח, המקום הנמוך ביותר בעולם הוא מקום יפיפה מלמעלה, עם ניצוצות המלח שקולטים את קרני השמש ויוצרים מראה מרשים מלמעלה.

אפשר גם אל צפון הארץ
טבריה והכנרת משתקפות מלמעלה ויוצרות התרגשות תמידית, בקרב כל מי שנמצא על המטוס. לפי שעת היום הרי הגולן משנים את צבעיהם ויוצרים מעל הכנרת מראה עוצר נשימה. מטבריה ממשיכים אל רצועת החוף ואל אחד האתרים היפים והפופולריים – קיסריה העתיקה. צופים מלמעלה על השרידים המרשימים של האימפריה הרומית ועל מראה חופי הים הסמוכים, המפרצים והלגונות הטורקיזיות שמציע האזור. מכאן חוזרים על קו החוף אל תל אביב. שעתיים של גילוי מחודש, מזווית חדשה, של ארץ ישראל היפה.

טיסה בשמי ארץ ישראלחוויה חד פעמית למטיילים מבית ומחוץ
טיסה בשמי הארץ שחולפת על פני כל האתרים שציינו כאן יכולה להיות כאמור חוויה מיוחדת עבור משפחות, קבוצות קטנות או זוגות שרוצים לחוות משהו קצת אחר ולהכיר את הארץ שלהם מזווית אחרת. זו יכולה להיות חוויה עוד יותר מיוחדת עבור מטיילים שמגיעים לבקר בארץ ורוצים לטעום קצת ממה שיש לה להציע, בדרך לגמרי שונה ומסקרנת.
אם אתם מארחים מבקרים וקרובים מחו"ל, רוצים להעניק להם חוויה מתומצתת אבל מרגשת של נופי הארץ ולהראות להם את כל המקומות היפים האלו גם מלמעלה, ממעוף הציפור, טיסה של שעתיים בין התחנות האלו היא רעיון מושלם עבורכם.
הטיסה הזו מתאימה גם לחברות שמארחות אנשים לכבוד כנסים ואירועים בארץ, אורחים מחו"ל כמו מרצים ומדריכים ולכל מי שרוצה להציע חוויה שונה ומיוחדת לאורחיו שמגיעים מרחוק.

הרבה יותר מטיסה בשמי הארץ
לרוב כשאנחנו עולים על טיסה בשמי הארץ אנחנו נהנים ממראה החוף ורואים למעלה אזור אחד או שניים, כאשר כעבור פחות משעה אנחנו כבר נוחתים. טיסת "להכיר את ישראל מהשמיים" היא טיסה מקיפה יותר, ארוכה יותר ומרגשת הרבה יותר, שלוקחת אתכם ואת הקרובים לכם למפגש מחודש עם כל המקומות שאנחנו אוהבים לבקר בהם ומראה לכם אותם בדרך לגמרי שונה.
חוויה עוצמתית וייחודית שמתאימה למבקרים מרחוק, למטיילים בארץ ולכל מי שרוצה להתרגש.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה