טיסה בשמי הארץ לילדים

עבור ילדים העלייה למטוס, הישיבה במושבים המסודרים, רגעי ההכנה לקראת ההמראה וההמראה עצמה, הם חלום. חלום לעוף כמו ציפורים, כמו הילדים באגדות "פיטר פן" או הפיות הקסומות מהסרטים המצויירים. זו התרגשות טבעית ומובנת, שהופכת לעוצמתית הרבה יותר כשהמטוס מתייצב באוויר ואפשר לנשום לרווחה ולהסתכל על הנוף. אז מתגלה תמונה של ארץ חדשה, כזו שהילדים חשבו שהם מכירים אבל גילו אחרת.

טיסה בשמי הארץ לילדים היא חווייה לימודית לכל המשפחה, הזדמנות לריגוש משותף, להכרות עם הסביבה והמקום ולצבירת חוויות מרגשות שילכו עם הילדים הרבה שנים קדימה. אנחנו שמחים לארח במטוסים שלנו משפחות עם ילדים לטיסה פרטית, מיוחדת במינה ומרגשת בכל פעם מחדש.

חוויות בין העננים – למה ילדים אוהבים כל כך לטוס?
לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו נלהבים כמעט כמו הילדים בעקבות קריאות השמחה וההתפעלות שנשמעות כשהמטוס עולה אל-על. ההתרגשות של הילדים מההמראה ומהמראות שנשקפים דרך החלון הופכים כל טיסה פרטית חווייתית למזכרת לכל החיים.

למה ילדים כל כך אוהבים את הפעילות הזו? ההיסטוריה אומרת שכולנו חלמנו פעם לעוף כמו ציפור, לראות את העולם מהגובה שאליו מגיעים גיבורים כמו סופרמן ולצפות על האנשים, הבתים והנופים מבין העננים. לצד הקסם שנגלה דרך שמשת המטוס, הילדים אוהבים את האקשן וההתרגשות שנלווים לחוויית הטיסה עצמה. הם זוכים לטוס במטוס פרטי שהוא כמעט שלהם, לפחות לשעה קלה. הם רואים את הטייס, לומדים על מקצוע הטיסה ומגלים עולם.

בכל גן ילדים נזרקת השאלה "אז מה תרצה לעשות כשתהיה גדול?" אל האוויר. בכל גן ילדים תשמעו לפחות תשובה אחת שאומרת "אני רוצה להיות טייס".

טיסת ילדים מאפשרת לילדים להנות מחוויית הטיס. אנחנו מאפשרים לילדים לפגוש את אנשי הצוות, לשאול שאלות ולחקור את סביבת המטוס, כך שיוכלו לטעום קצת מהריגוש שבמקצוע הטיס.

טיסה מעל שמי הארץ לילדים

הזדמנות לחגוג בגדול כל אירוע משפחתי מרגש
בין אם מדובר בבת מצווה, בחגיגת בר מצווה של ילד שחולם להיות טייס, במפגש משפחתי עם סבא וסבתא, חגיגת יום נישואין של ההורים השמחים או יום הולדת חגיגית במיוחד, אין דבר מהנה יותר מלפגוש על מסלול הטיסה את המשפחות שלכם.

אנחנו דואגים שתהנו מכל רגע ותצברו לעצמכם שפע של זכרונות משותפים, חמים ונהדרים, לאורך כל הפעילות.
טיסת הילדים יוצאת משדה התעופה וממריאה מעל לאזורים שונים בארץ, לפי תיאום מראש. אנחנו לוקחים את הילדים לראות את בתי השכונה שלהם מלמעלה, או חולפים מעל לאתרים היסטוריים מוכרים.

זו הזדמנות עבור הילדים ללמוד לא רק על תעופה וטיס, אלא גם על ההיסטוריה, הגיאוגרפיה והטבע של ישראל בזווית הראייה הכי מיוחדת שיש – מהאוויר.

את הבילוי במטוס אנחנו מתבלים בפינוקים שונים, דואגים לשתייה קלה ושוקולד טעים ולצילום וידאו שמתעד את כל החוויה.

טיסת ילדים יכולה לקחת את הילדים לאורך חופה של מדינת ישראל, לאתרים כמו קיסריה או ירושלים, לים המלח ולמצדה ולמגוון אזורים נוספים במדינה.

אנחנו מזמינים אתכם לחוויה משפחתית שהילדים לא ישכחו
טיסת חוויה עם הילדים ובכל בני המשפחה היא הזדמנות לחגוג את האירועים וציוני הדרך החשובים לכם, להראות לילדים זווית שונה על הנוף העירוני והכפרי של מדינת ישראל ולהנות מחוויה שמרימה את רמות האדרנלין לגבהים חדשים.

אנחנו מזמינים אתכם לחגוג עם הילדים אירועים מיוחדים גבוה מעל העננים ולהנות מיום פעילות משפחתי מושלם במגוון רחב של מסלולים שונים.

צרו איתנו קשר עוד היום ותמריאו לתוך חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה!

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה