טיסה לאילת במטוס פרטי

אילת מככבת קבוע בפנטזיות של חופש מקומי. החופים המרהיבים, הטיילת התוססת, שופינג נטול מע"מ, מלונות מפנקים ואינספור אטרקציות בים וביבשה. טיסה לאילת מקצרת משמעותית את הנסיעה הארוכה ברחבי המדבר ומהווה חוויה מענגת בפני עצמה. טיסה פרטית לאילת היא חלום – לא רק שתגיעו לאילת מהר יותר אלא גם תיהנו מיחס VIP בשמיים!

פינוק כל הדרך לחופשה
חסכו לעמכם את התורים, הצפיפות ותנו לעצמכם להתרגש מהנוף המלהיב ומהעובדה שהטיסה היא רק שלכם עם בני משפחה, חברים או טיסה רומנטית לחופשה מפנקת באילת. טיסה פרטית תיקח אתכם לאילת ישירות משדה דב ותכיר לכם את הדרך לאילת כפי שטרם ראיתם - כיצד הנוף האורבאני מתחלף למרחבים פתוחים, תפאורה הררית ומדבר, שרידים ארכיאולוגיים וכמובן ים סוף היפהפה. זו הדרך הכי מפנקת להשיק חופשה מפנקת או לסיים חופשה מפנקת. ניתן כמובן להזמין טיסה פרטית הלוך ושוב מאילת או רק הלוך או רק שיבה הביתה מאילת ונהנים מכל רגע.

טיסה בשיא הסטייל
לטוס בסטייל לאילת זה לטוס במטוס פרטי. טיסה פרטית לאילת מוצעת במחיר שתוכלו להרשות לעצמכם במטוס המיועד ל-3 עד 9 נוסעים, כשבמהלך הטיסה תיהנו גם מהסברים של הטיס וגם מהנוף וכמובן תוכלו לחוש את המרחב האווירי בדרך אחרת – הטיסה הפרטית במטוס פרטי שונה לחלוטין בטיסה במטוס נוסעים. זה הוא מטוס אינטימי, יש לכם קשר עם הטיס, אפשרות לתצפת על הנוף וליהנות ממבט מקיף. הטיסה עצמה היא חוויה בלתי נשכחת וניתן להזמין טיסה חגיגית לאירועים מיוחדים, לקשט מראש את המטוס, להזמין כיבוד, שוקולדים, שמפניה וכל פינוק אחר שתרצו כדי לשדרג ולהעצים את חוויית הטיסה הפרטית לאילת. טיסה פרטית לאילת היא סוג של "מונית אוויר", ספיישל בשבילכם בלי שתצטרכו להמתין בפקקים או להתעייף בנהיגה. הרי מדובר בנסיעה ארוכה לאילת, שפעמים רבות דורשת עצירות בדרך למטרות התרעננות כיוון שיש לשמור על ערות לאורך זמן. רבים מגיעים כתוצאה מכך עייפים לחופשה ומי שבוחר לטוס לאילת במטוס נוסעים אומנם יקצר את הנסיעה אך היות ובמדובר במטוס גדול ובטיסה מסחרית, הרי שאתם תלויים באחרים ומפספסים את היחס האישי ואת חוויית הטיסה הייחודית.

טיפים להזמנת טיסה פרטית לאילת
אם ברצונכם להזמין טיסה פרטית לאילת, בדקו ראשית את תאריכי החופשה שלכם והזמינו את הטיסה כך שהיא תשתלב עם תאריכי החופשה שלכם באחד ממלונות אילת. החליטו אם להזמין טיסה הלוך או טיסה חזור או טיסה פרטית לשני הכיוונים וכך ליהנות מהחופשה מתחילתה ועד סופה. בחרו מי מצטרף לטיסה וידעו על מספר הנוסעים מראש, החליטו אם לשדרג את הטיסה בעצירה בדרך במנחת כלשהו או בקישוט ובהגשת כיבוד במטוס. אילת הוא יעד פופולארי לחופשה וטיסה פרטית לאילת היא פינוק שבהחלט יתרום לחוויה המרגשת של החופשה.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה