טיסה לים המלח

דמיינו לעצמכם יום אחד של שלווה אמיתית. בבוקר עולים על טיסה ישירה לים המלח, המקום הנמוך בעולם שהוא גם אחד היפים והמפנקים בו. נחיתה מהירה ליד המלון הנבחר, נכנסים אל תוך הלובי המפואר, יושבים ונהנים מארוחת בוקר או לוגמים קפה מחמם בלובי המלון.
צוות הספא של המלון מגיע ומזמין אתכם להנות מפינוק אמיתי. כמה שעות נדירות של רוגע. אתם מחליפים את הבגדים לחלוק רגוע ונונשלנטי, נכנסים אל הספא ונהנים מיום פינוק אמיתי. ג'קוזי, עיסוי מרגיע, אולי אבנים חמות, אמבטיית בוץ ומלח שהיא חובה לכל מי שמבקר בים המלח.
אחרי הטיפולים המרגיעים הגוף מראה שהוא רעב. זה בדיוק הזמן להיכנס לחדר המלון המעוצב, להתקלח ולהחליף בגדים. אתם לוקחים אתכם את מי שאתם אוהבים ופוסעים במדרגות מטה אל המסעדה, שם אתם נהנים מארוחת ערב איכותית וטעימה במיוחד במלון.
אחרי שהיום נגמר ואתם מתחילים להתעייף, אתם עולים על המטוס הפרטי וחוזרים למרכז הארץ.
לחצו לפרטים נוספים על חבילת הפינוקים שלנו

אטרקציה מפנקת במיוחד לתיירים ומבקרים מחו"ל
הבילוי החלומי שתיארנו כאן מתאים לזוגות ולבודדים שרוצים להנות מיום פינוק ייחודי באזור ים המלח, אבל לא רק. אם אתם מארחים תיירים, מלווים איש עסקים שמגיע לארץ לפגישות או מחפשים פינוק מיוחד לבני המשפחה שהגיעו מרחוק, זוהי הצעה שקשה לעמוד בה, חוויה חד פעמית במקום הכי נמוך בעולם.

טיסה ליום אחד לים המלח היא הזדמנות להראות למבקרים מחו"ל את הקסם האמיתי של המקום הייחודי הזה, שאין כמוהו בכל העולם ולתת להם טעימה מכל מה שיש למקום להציע. ברוב המלונות בים המלח תוכלו למצוא דילים ליום אחד שכוללים ארוחות, טיפולים, חדר במלון למשך היום, שימוש בבריכת השחייה או בחוף הים של המלון ושפע של פינוקים נוספים.
אל כל אלו מצטרפת חוויית הטיסה עצמה, שמציגה למבקרים את הארץ שלנו מלמעלה. במהלך הטיסה מאזור המרכז לים המלח עוברים מעל שטחים חקלאיים, נחלים, מעל ירושלים והרי ירושלים, מדבר יהודה ואזורים נוספים. למרות שמדובר בטיסה קצרה יחסית, זוהי חוויה מיוחדת בזכות עצמה, שנותנת למבקר תחושה יוקרתית ומפנקת כבר מהרגע הראשון, בו הוא עולה לטיסה שהיא לגמרי שלו ועבורו.

להכיר דרך העננים, להתפנק על הקרקע
לא מעט תיירים שמגיעים מחו"ל לישראל מחפשים משהו שונה. לא חווייה תיירותית שגרתית של נסיעה לאתרים ולאטרקציות, בילוי כמה ימים במלון שגרתי ותמונות ליד הכותל או בתוך הכנרת. טיסה ליום אחד לים המלח מספקת חוויה קצת שונה.
זו הזדמנות להכיר את ישראל דרך העננים, לראות מגבוה את הנוף המגוון, המשתנה והתמיד מרגש של הארץ הזו. מצד שני, זו הזדמנות לנחות במקום ייחודי, שאי אפשר להגיע אליו בדרך כלל ליום אחד בלבד. למצות את כל מה שיש לו להציע ביום אחד שכולו פינוק ולחזור למלון במרכז הארץ.

מים המלח אל אינסוף אפשרויות מהנות
אפשר לבחור בטיסה ליום אחד לים המלח ואפשר להנות משפע של אפשרויות אחרות לטיסות בשמי הארץ. כל אחת מהחוויות האלו תישאר עם האורחים שלכם למשך זמן רב ותגרום להם להרגיש מיוחדים בכל יום שהם נמצאים כאן בישראל.
בין שלל האפשרויות שמציעות חברות תעופה ניתן למצוא טיסות בשמי הארץ על קו החוף, טיסות לאזור הכנרת והצפון, טיסות פרטיות לאילת לקבוצות קטנות ועוד מגוון אפשרויות שונות. ממצדה ועד ים המלח, מירושלים ועד תל אביב, מהצפון ועד הדרום - אפשר לבנות ימי כיף מעניינים, מפנקים ויוקרתיים שכוללים טיסה פרטית ליום אחד של פינוק מושלם.

לחצו לפרטים - טיסה במטוס פרטי לים המלח‏

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה