טיסה פרטית מעל ראש פינה והר תבור

אזור הצפון של מדינת ישראל ידוע באטרקטיביות שלו עבור המטיילים. בשנים האחרונות הוא משתלב היטב גם עם טרנד נוסף המאפיין את ישראל, והוא טיסות החוויה למיניהן. המדובר הוא בטיסות לפרקי זמן משתנים אשר עוברות מעל למקומות המעניינים ביותר על מפת ישראל ומאפשרות התבוננות, לרוב עוצרת נשימה, עליהם. זאת, כמובן, לצד האדרנלין וההנאה אשר מגולמים בעצם הטיסה עצמה.

אחד המסלולים האהובים ביותר של טיסות החוויה כולל בתוכו את ראש פינה, הר תבור ונקודות חן אחרות בסביבה – עם אפשרות לנחיתה ולסיור רגלי באזורים אלה. וזה מהנה בדיוק כמו שזה נשמע.

מסלול טיסה מומלץ בצפון
ראש פינה, כידוע, נחשבת לאחת הנקודות היפות ביותר בצפון ישראל, או אפילו במדינת ישראל כולה. היא ממוקמת למרגלותיו של הר כנען, במרחק קצר מצפת (עוד עיר בה חשוב ורצוי לבקר), כוללת בתוכה אווירה כפרית ייחודית וכן שלל אפשרויות לבילוי זוגי או משפחתי מהנה.

טיסה מעל לראש פינה יכולה להיות במגוון מסלולים, כשגם אפשרות ההתאמה האישית למאפייני הנוסעים קיימת: הם יכולים להחליט מעל לאלו נקודות הם פשוט חייבים לעבור, כמו גם כמה זמן להתמקד בכל חלק של המסלול (והרי המטוסים כיום מאפשרים שינוי גובה או האטת מהירות הטיסה). מסלול מומלץ במיוחד הוא כזה הממריא מאזור המרכז – למשל, שדה התעופה שדה דב בתל אביב – וממשיך צפונה, לאורכו של קו החוף. בדרך ניתן להתרשם מלא מעט אתרים: החופים היפים של מדינת ישראל, העיר אפולוניה ארסוף, נתניה, קיסריה וכמובן גם הר תבור או הכנרת. המשמעות הישירה של מסלול מהסוג הזה היא נופים מרהיבים ועוצרי נשימה, כמו גם האפשרות לחוות את אזור הצפון האטרקטיבי של מדינת ישראל מזווית אחרת.

בגדר המלצה מוצלחת: שילוב טיול רגלי
יחד עם הנאמר מעלה, אפשר בהחלט לשלב את הטיסה מעל ראש פינה, הר תבור והסביבה עם נחיתה והמשך סיור רגלי בסביבה. שדה התעופה מחניים, אשר נמצא למרגלות ראש פינה, נחשב לאידיאלי למטרה זו. אפשר לתאם מראש עם החברה שמבצעת את הטיסה נחיתה בשדה התעופה ומשם להמשיך טיול רגלי בראש העין, במקומות מעניינים דוגמת גן הברון או מרכזי הקניות. היות וראש פינה ידועה בהיבט הקולינרי המשובח שלה ניתן להכניס גם הליכה למסעדה לתוך תוכנית הטיול: ישנן חברות אשר מציעות מסלול בסביבה שמאפשרות לכלול גם ארוחת צהריים או ערב בתכנית הטיול.

נקודה חשובה נוספת היא שאת הטיול ניתן להתאים לצרכים ולרצונות של הנוסעים ביותר ממובן אחד. זה מתחיל עם מספר הנוסעים האפשרי, פונקציה של סוג המטוס הנבחר: חברות הפועלות בשדה המשחק מציעות לרוב מטוסים ממספר דגמים, בהם יכולים לטוס החל מנוסע אחד (אידיאלי כמתנת יום הולדת), דרך זוג (ימי נישואין, או אפילו הצעות נישואין) ועד לשישה מקומות (אופציה אידיאלית למשפחות שלמות). בהמשך לכך, ניתן להוסיף צילום וידאו, בלונים, משקאות קלים, יין, שוקולדים ופריטים אחרים לתוכנית הטיסה ובדרך זו לשפר את החוויה עוד יותר.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה