טייס ליום אחד – כרטיס הכניסה שלכם לעולם התעופה

החלום של רבים מהמתגייסים לצבא דומה: להיות טייסים בחיל האוויר. אם גם אתה חולק את החלום של להתקבל לקורס טיס, או לחילופין אם אתה "סתם" מעוניין להתנסות בטיסה נקודתית, יש עבורך פתרון מומלץ בכל קנה מידה: הפתרון הזה הוא ביצוע טיסה פרטית, מעל הנופים המרהיבים של מדינת ישראל, תוך הכרת עולם התעופה והמטוסים מ-א' ועד ת'. הנה כל מה שחשוב לדעת על החוויה אשר בכל המקרים מגיעה לגבהים חדשים. האם זהו המפתח לקבלה לקורס טיס ולצליחה שלו?

מגוון רחב של נושאים מרתקים
בין אם מכנים אותה "טיסת חוויה", "טיסה פרטית" או כל דבר אחר, ברורה עובדה אחת: הטיסה מהווה שער לעולם התעופה כולו, מאפשרת טעימה לקראת קורס טייס ואפילו מספקת הכנה לקראתו. העובדה היא שהטיסה מבוצעת על ידי טייס מקצועי, עם אלפי שעות טיסה, אשר יספק למשתתפים הרצאה הכוללת את כל המידע שחשוב לדעת על מערכות המטוס השונות: המכשור, רזי הטיסה (למשל העולם התלת מימדי) ועוד. לצד זה, האדם המתנסה בחוויה יושב ליד הטייס, רואה את המערכות והמכשירים השונים, ובעיקר – מבין כיצד הטייס מתפעל אותן בזמן אמת.
מכאן, נובע בהכרח שהטיסה הפרטית הופכת את המים של התחום לעמוקים הרבה פחות. הליך הקבלה והמיון לקורסים אלה, כידוע, ארוך ומתיש. הוא כולל בתוכו מבחני קואורדינציה, מבחנים פסיכוטניים, ראיון אישי, בדיקות רפואיות ועוד. הכרת המטוס ומאפייני הטיסה לא בהכרח נוגעים להליכי מיון ספציפיים אלה (קורס טיס הרי אינו מצריך ידע מוקדם בטיסה), אך בכוחם בהחלט להסיר חלק מהחששות אשר התחום כולל בתוכו. כמובן שמרגע שקורס הטיס עצמו מתחיל מקבלים אלה שהתנסו בטיסה יתרון משמעותי, שעשוי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם לעבור אותו ולהפוך ל"פרחי טיס" במלוא מובן המילה.

בדרך לקורס טייסים אזרחיים עוברים בטיסה
יש להדגיש כי טיסות החוויה אינן נחלתן של אלה משאת נפשם היא להתקבל לקורס טייס צבאי בלבד. אנשים הרוצים להפוך לטייסים אזרחיים או לפתח תחביב מהנה במלוא מובן המילה יכולים ללמוד הרבה מאד על מידת ההתאמה של התחום אליהם – הדבר עשוי לסייע להם לגבש החלטה לגבי רישום לקורס ייעודי המכשיר אותם כטייסים אזרחיים.
בהתאם לסוג הקורס וההכשרה יכולים בוגריו להשתלב במקצוע מרתק זה בתור טייסים, או אפילו בתפקידי ניהול הנוגעים אליו.

הכירות עם הקוקפיט
גם אנשים שאינם רואים את עצמם כטייסים בעתיד ימצאו את המידע על ההגהים, הכפתורים או האופן בו המטוס עושה את עבודתו מרתק. הדבר מביא לכך שהטיסות מדברות אל בני כל הגילאים, צעירים ומבוגרים גם יחד, וכן יכולות להיכנס לתמונה בשלל וריאציות: בילוי זוגי רומנטי, למשל, או מתנת יום הולדת שמי שמקבל אותה לא ישכח לעולם.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה