כיצד לבחור חברה לטיסות פרטיות

כיצד לבחור חברה לטיסות פרטיות?
חברות וארגונים רבים נעזרים בשירותיהן של חברות תעופה פרטיות, על מנת להטיס מנהלים, אורחים מחו"ל או שותפים לעבודה למקומות שונים בארץ ובעולם מבלי לעבור את התהליך הארוך והמייגע של טיסה סטנדרטית לחו"ל. טיסות פרטיות מציעות הזדמנות למנוחה, להכרות עם הארץ, לפגישות עסקיות שקטות ודיסקרטיות בנוחות של מטוס משלכם, עם צוות שנמצא שם כדי לסייע לכם.
כיצד בוחרים מבין חברות רבות המציעות שירות של טיסות פרטיות בארץ ובעולם את זו שתוכלו להמריא איתה מעלה? אלו כמה קריטריונים חשובים שכדאי לבדוק מראש:

ותק החברה
בארץ פועלות לא מעט חברות, ותיקות וחדשות, שמציעות שירותי טיסות פרטיות בארץ ומחוץ לה. כדאי לבחור את החברה בהתאם לותק ולנסיון המקצועי של אנשיה. האם מדובר בחברת תעופה שפועלת מספר שנים וצברה חוות דעת טובות, לקוחות מרוצים וניסיון מקצועי בתחום? האם הטייסים הם מנוסים ובעלי ותק רב? האם זו חברה בעלת מוניטין טוב לאורך זמן? את כל הדברים האלו מומלץ לבדוק מראש, במיוחד אם אתם עומדים לעבוד מול החברה באופן קבוע.

סוגי המטוסים ומצבם
סעיף זה מתייחס לכמה דברים חשובים: בטיחות בראש, אך גם התאמה לצרכי הלקוח ונוחות. כדאי לבחור בחברה שמציעה טיסה במטוסים שמתאימים לצרכי הלקוח – מספר האנשים בכל טיסה, סוג המטוס, הבדלים בין טיסה במטוס בתוך המדינה ובין יציאה מחוץ למדינה.
מומלץ לבדוק שהמטוסים מטופלים, עוברים בדיקות ושיש על כך את כל האישורים. חשוב לבחור בחברה מנוסה יותר אשר מטוסיה מטופלים היטב, בטוחים לשימוש והצוות שמתפעל אותם הוא צוות מקצועי.

התאמה לצרכי הלקוח
האם אתם זקוקים למטוס שיכול לאכלס 2 אנשים או 10, האם אתם צריכים להעביר מטען? האם ניתן לשכור מטוס ברגע האחרון – כאשר צריכים להגיע לפגישת עסקים דחופה בחו"ל או לישיבה קריטית שנערכת ממש עכשיו באילת. כדאי לבדוק את גמישות החברה, עד כמה היא יכולה לשרת אתכם גם במצבים לחוצים.
כל חברה מציעה חבילת שירותים מעט שונה שהבסיס לה הוא קבוע – טיסות בארץ או בחו"ל, במטוסים פרטיים קטנים ושירות אישי שמתייחס ללקוח. חשוב לוודא שחבילת השירותים מתאימה לכם, גמישה במידת הצורך ועונה על הציפיות.

שירות מצוין
חוויית הטיסה הפרטית חייבת להיות נעימה יותר מכל טיסה המונית במטוס ציבורי רגיל. שירות קשוב ללקוח, זמין, מהיר ויעיל.
חברות התעופה הפרטיות מציעות מגוון רחב של שירותי טיסה, לצד אספקת ציוד ושירותים נוספים במטוס שיכולים לסייע ללקוח להנות מהטיסה. בין היתר אפשר למצוא במטוסים הפרטיים מושבים נוחים ומרווחים, שירותי קייטרינג, משקאות, ציוד לישיבות ופגישות עסקיות ועוד.

עלויות
חברות תעופה המציעות טיסות פרטיות מציעות חבילות שונות לפי השירות הדרוש, סוג הטיסות, אורך הטיסות, סוג המטוס, תדירות הטיסות ועוד פרמטרים רבים. לפני שאתם בוחרים חברה לטיסות פרטיות כדאי לבדוק מהן העלויות של טיסה פרטית בארץ או בחו"ל, בהתאם לצרכי המנהלים בחברה. אם אתם מקבלים הצעת מחיר כתובה – כדאי לוודא שאתם מבינים מה כולל המחיר, האם יש תוספות כמו מיסים וביטוח, האם מדובר במחיר סופי. במידה ואתם עומדים לעבוד עם החברה באופן קבוע, תוכלו לבדוק אפשרות להוזיל את המחיר.

אלו הם הדברים העיקריים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים חברה לעוף איתה קדימה. על אף שמדובר בהרבה שאלות, חשוב להתעכב, להשקיע מחשבה ולבחור נכון – למעט הבטיחות שלכם.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה