טיסה בנגב, מצפה רמון ודרום הארץ

טיסה מעל הנגב – מגלים את קסם המדבר מגבוה
עד כמה קשה לקלוט את קסם הנגב? קשה מאד. גם מי שמטייל שם לאורך שנים לא יכול לראות את כל הפינות המיוחדות והנסתרות מהעין, שיוצרות את המרקם הכל כך מיוחד של האזור. מיובלי הנחלים שנעים בין הגבעות והדיונות, מעמודי הסלע שיוצרים בכל שעה ביום תמונה אחרת של נוף, מההרים שנצבעים לפי צבעי השקיעה או הזריחה ויוצרים גלויה עוצרת נשימה.
טיסה מעל הנגב מאפשרת לכם לראות מלמעלה את כל הקסם הזה קורה. להבחין בצבעים שמתחלפים, בנופים המשתנים, באתרים המוכרים יותר והמוכרים פחות. אנחנו מזמינים אתכם להרפתקה בערבות הנגב שנערכת ממעוף הציפור, בנקודה שבה הכל פרוש לפניכם והקסם נגלה דקה אחר דקה.

הרפתקה באוויר למשפחות ולקבוצות קטנות
הנגב הוא אחד האזורים הפחות מתויירים של ישראל. למרות המגוון הגדול של אתרי תיירות, פינות נוף ותצפיות מרהיבות אנחנו לא מכירים בדרך כלל את כל הפינות שמרכיבות אותו. בטיולי בית הספר אנחנו מגיעים למקומות נבחרים בלבד, טועמים רק טעימה קטנה ממה שיש לנגב להציע.
אטרקציה כמו טיסה מעל הנגב מאפשרת למשפחות עם ילדים להציג בפניהם את הקסם של הנגב בתמונה רחבה, חוויתית ומעניינת מאד. הילדים נהנים משני דברים, גם מחווית הטיסה במטוס פרטי וגם מההכרות עם האזור והמראה המרהיב שנשקף מהחלון.
טיסה פרטית לנגב במטוס קטן היא אטרקציה מרגשת למשפחות שרוצות לבלות יחד יום כיף משפחתי מיוחד ומלא באקשן או חוגגות אירוע חגיגי בפעילות משותפת.
גם קבוצות קטנות שמחפשות הרפתקה מיוחדת ליום גיבוש ופעילות, יכולות להנות מהטיול המיוחד שלנו מעל הנגב.

הנגב והדרום

נוף מרגיע וסוחף שיוצר הרגשה של התחדשות
לא מעט מלקוחותינו שכבר נהנים מהביקור המוטס שלהם לנגב, מספרים לנו שכשירדו מהמטוס הרגישו הרבה יותר רגועים, כמו לאחר טיפול ספא מפנק. הנגב, בכל עוצמתו ויופיו, הוא שינוי נוף מוחלט מזה שאנחנו מכירים מערי המרכז, ירושלים או אילת.
הטיסה מעל הנגב היא לא רק הרפתקה מעניינת, אלא גם הפסקה בשגרה. אנחנו עולים ביחד אל המטוס, מתיישבים הכי קרוב לחלון שאפשר, כדי לראות כל פרט בנוף ויוצאים להרפתקה שמחדשת, מרעננת ומשנה את השגרה.
מהסיבות האלו אנחנו ממליצים בחום על טיסה בשמי הארץ מעל הנגב לקבוצות קטנות ביום גיבוש מהעבודה, שרוצות להתנתק לכמה שעות ולשנות אווירה.

רוצים לטוס מעל הנגב? כך זה עובד!
כדי להנות מטיסה מעל הנגב כל מה שצריך לעשות הוא ליצור איתנו קשר ולתאם לעצמכם טיסה בשמי הארץ. המטוסים שלנו מתאימים למגוון אפשרויות הטסה ותצורות הושבה. ניתן להזמין מטוס המתאים להטסת 1-3 מבוגרים או מטוס המתאים להטסת 1-6 מבוגרים וילד נוסף.
אם אתם חוגגים אירוע מיוחד נוכל להזמין אתכם לכוס יין צוננת במהלך הטיסה, להנות משתייה קלה ושוקולדים, בלונים וקישוטים ועוד הפתעות. בנוסף, אנחנו יכולים לתאם צילום וידאו של כל החוויה באיכות HD.
אם אתם רוצים להתנתק לכמה שעות, לעלות אל האוויר ולראות את הארץ שלנו מזווית שונה לגמרי, אנחנו כאן מחכים לכם על המסלול. לצד טיסה מעל הנגב תוכלו להנות משפע של מסלולים לאזורים שונים ברחבי הארץ ולהתאים לפי רצונותיכם את ההרפתקה שלכם.
אנחנו מחכים לכם – צרו איתנו קשר להזמנת הטיסה שלכם.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה