הכנה לקורס טיס

הכנה לקורס טיס - בוא להכיר את המערכות של המטוס ולקבל הרצאה על עולם הטיסה תוך כדי טיסה פרטית
החלום להיות טייסים מאחד לא מעט ישראלים. בין אם המדובר הוא על קורס טיסה אזרחי, ועל אחת כמה וכמה במקרה של קורס טיס צבאי (אולי התפקיד הנחשק מכולם), ברור כי הגשמת המשימה אינה מובנית מאליה. דרך יעילה לשפר את נקודת הפתיחה, "לטעום" מהתחום או אפילו להגדיל את סיכויי ההצלחה בקורסים האלה היא הרשמה לטיסה פרטית, אשר מהווה חוויה עצומה כשלעצמה. אז מדוע הטיסה פרטית היא רעיון מצוין עבור אלה שרואים את עצמם, בעתיד הנראה לעין, מטיסים מטוס?

הידע שמספקות הטיסות
טיסה פרטית, ברמה הפשוטה ביותר, מעניקה למי שלוקח בה חלק התנסות עם כל מה שחשוב בעולם התעופה. הטיסות מועברות על ידי טייסים מקצועיים, בעלי שנות ניסיון רבות בתחום, ואלה מעבירים למשתתפים הרצאה ובה מידע חיוני על התחום: המערכות השונות הנמצאות במטוס, עקרונות התעופה הפיזיקליים, ההתנהלות מול גורמי תעופה (מגדלי פיקוח, למשל) – והרשימה עוד ארוכה. הטיסה מאפשרת למעשה להבין כיצד הפלא של הטסת המטוס מתרחש ולראות את הטייס עושה זאת הלכה למעשה.
בנקודה הזו, עולה בוודאי שאלה משמעותית אחת: האם הטיסה הפרטית יכולה להעניק כלים המגדילים את הסיכויים לקבלה לקורסים בתחום, בדגש על הקורס הצבאי? ובכן, התשובה לשאלה הזו מורכבת. קבלה לקורס טיס כרוכה במעבר של מבחנים פסיכוטכניים, מבדקי קואורדינציה, בדיקות גופניות וכיוצא בזה. הקורס לא מצריך ידע מוקדם בהטסה או בתעופה, ולכן במבט ראשון נראה כי הטיסה הפרטית לא בהכרח מגדילה את הסיכויים להצלחה בו. אבל, וזה אבל גדול מאד, הטיסה בהחלט יכולה לסייע להבין "מי נגד מי" בתחום, כמו גם להפיג חששות שבוודאי מופיעות אצל מי ששוקל לעשות את ההחלטה החשובה הזו. אלה בהחלט עשויים להיות "מתורגמים" לתמורות חיוביות המלוות את המשתתפים בהליך הקבלה לקורס, במהלכו או אפילו לאחר מכן.

אפשר גם כקורס אזרחי
חלום ההטסה של מטוס, כמובן, לא מאפיין רק את מי שעתיד להימנות על צבא ההגנה לישראל. קורסי הטסה אזרחית מאפשרים לפתח תחביב חדש, לא פחות, או אפילו להיות מועסקים לאחר מכן כטייסים מקצועיים. גם במקרה הזה, עשויה הטיסה הפרטית להכין אותם לקראת הקורס, או אפילו לאפשר להם להבין האם הוא בכלל מיועד בשבילם.

נקודה חשובה אחרונה ביחס לטיסות: הן מהנות גם בלי קשר ללמידה שהן מגלמות בתוכן. המידע על הטיסה והתעופה מעניינים תמיד, צעירים ומבוגרים כאחד. אם מוסיפים לכך את האדרנלין המאפיין את הטיסות האלה, הנופים המרהיבים הנשקפים מהמטוס או הדרכים השונות באמצעותן ניתן לשדרג את החוויה (בקבוקי יין לזוג במהלך טיסה רומנטית, לדוגמא), מבינים מדוע הטיסות מומלצות בכל קנה מידה.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה