חבילות נופש בערבה

אזור הערבה נחשב לאחד המיוחדים ביותר על מפת ישראל. זהו אזור עמוס בנופים ובאטרקציות מעניינות, כאשר דרכו ניתן להמשיך גם לעבר היעדים הדרומיים והמרתקים של מדינת ישראל. עם זאת, בהתחשב בעובדה שהאזור רחוק ממרבית אוכלוסיית ישראל, ברור שלא ניתן שלא להתייחס גם לצורת ההגעה אליו. החדשות הטובות הן שיש בנמצא דרך מהירה, מהנה וזולה, המאפשרת לשלב בתוכה נופש מהנה.
בשנים האחרונות, חל טרנד משמעותי בתחום תיירות הפנים בישראל. הטרנד הזה הוא שיווקן של חבילות נופש ליעדים שונים בערבה. חבילות אלה מבוססות על טיסה פנים ארצית, במטוס פרטי, ולאחר מכן איסוף לצימר באזור.

טיסה, הסעה ומה שביניהם
חבילות הנופש בהן עוסק המאמר הנוכחי הן לכל היעדים המרכזיים בערבה. הן מתחילות עם טיסה למנחת עין יהב (ידוע גם בתור מנחת ספיר), הממוקם ממש על כביש הערבה. הטיסה היא במטוס פרטי מפנק, המתופעל על ידי טייס מקצועי וכולל חמש עד שמונה מקומות לנוסעים. על מנת להפוך את הטיסה למהנה ככל האפשר מוצעים עבור הנוסעים שלל פינוקים, במהלך הטיסה, שמביאים לכך שהם מרגישים כמו נוסעי VIP באמת.
לאחר הנחיתה במנחת – ופרק הזמן הנדרש לכך הוא קצר מאד, כיאה לטיסה פנים ארצית – מתחיל השלב השני. היות ולבוחרים בדרך זו אין בנמצא רכב פרטי, מטבע הדברים, החברות המספקות את החבילות ידאגו לאיסוף שלהם מהמנחת ועד לצימר בו בחרו. בסוף השהות בצימר והטיול בדרום כולו ניתנים גם שירותי איסוף מהצימר ועד למנחת.

מגוון רחב של צימרים אפשריים
בערבה בפרט, ובאזור הדרום בכלל, אפשר למצוא הרבה מאד צימרים איכותיים הלוקחים את החוויה המתקבלת במהלך הנופש מספר צעדים נוספים קדימה. למעשה, יש עשרות צימרים מהם ניתן לבחור, כאשר בין השמות היותר מוכרים אפשר להצביע על:
• לה סיאסטה – מתחם של ארבעה צימרים, בסגנון מקסיקני, המשקיפים לנופי המדבר.
• ימי מדבר – מתחם אירוח אקולוגי ובו בקתות אדמה וחאן אירוח. המתחם מארגן פעילויות וטיולים באזור.
• מקום בלב – מתחם הכולל תשע יחידות אירוח, בהן ג'קוזי ופינוקים מעניינים אחרים.
• מטמון בערבה – חמש בקתות עץ הכוללות ג'קוזי ובריכת שחייה משותפת.
• חולות מדבר – מתחם אירוח ובו חמש בקתות עץ עם חדרים נפרדים לילדים, ג'קוזי, סאונה יבשה ועוד.
את השהות המפנקת בצימרים אפשר לשלב עם טיולים בסביבה ופעילויות מאתגרות אחרות, המתאימות לבני כל המשפחה. מעבר לאתרי חובה דוגמת מצפה רמון או נחל ברק, מציע האזור אטרקציות ייחודיות: חוות האנטילופות בקילומטר ה-133 של הערבה תחזיר את הילדים לימי "תיבת נוח", כשבעין יהב ממוקמת חממה אורגנית בשם מלוא הטנא. באזור ניתן לערוך טיולי ג'יפים או גמלים, ליהנות מאירוח בדואי מפנק – והרשימה עוד ארוכה.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה