טיסות טיול באתרים פופולריים

יש לנו ארץ נהדרת, עמוסת נופים מרהיבים ומקומות שבהם פשוט חובה לבקר. מה שחשוב להדגיש הוא שאפשר להתבונן על כל האתרים הפופולאריים של מדינת ישראל ממבט אחר, מיוחד יותר, ולהוסיף למשוואה מידה לא מבוטלת של אדרנלין. הכוונה היא לטיסות הטיול – טרנד של ממש בישראל בשנים האחרונות - אשר בהחלט יכולות להיעשות מעל המקומות היפים והמרשימים ביותר שהמדינה שלנו מציעה.

קווים לדמותה של הטיסה
טיסות טיול מכונות פעמים רבות "טיסות חוויה", ולא בכדי: המונח מתאר בתוכו את אחת התחושות שהן בגדר חובה בטיסה מהסוג הזה. אם נכנסים מעט לעובי הקורה, אפשר לראות שיש מספר וריאציות של טיסות שכאלה: זו יכולה להיות טיסה רומנטית או משפחתית, טיסה לילדים או למבוגרים, טיסת סיור ועוד.

הבסיס המשותף, מעבר לאלמנט החוויה, הוא שהטיסות האלה נמשכות בין כחצי שעה למספר שעות, בהרכב של נוסע אחד ועד מספר נוסעים (בהתאם לסוג המטוס ולגודלו). ההטסה עצמה נעשית על ידי טייס מקצועי ומנוסה, המסביר לנוסעים את כל מה שעליהם לדעת על אופן הפעלת המטוס, עולם התעופה וכן האתרים אשר מעליהם עוברים.

כמובן שניתן לשדרג את החוויה ולהפוך אותה למיוחדת עוד יותר, וזאת בהתאם למטרות הטיסה: במקרה של טיסה זוגית רומנטית, בקבוקי יין או שוקולדים הם מצרך חובה, בעוד שבימי הולדת המטוס יכול בהחלט להיות מצויד בבלונים ובקישוטים אחרים. על מנת לשמר את המזכרת מהיום הקסום הזה רצוי להוסיף צילום וידאו מקצועי, שיתעד את הטיסה על שלביה השונים ויסייע עוד יותר לחקוק את החוויה בזיכרון למשך עשרות שנים.

אתרי החובה של ישראל: מבט על
החדשות הטובות עוד יותר הן שישראל מציעה הרבה מאד אתרים אשר טיסה מעליהם היא חובה של ממש. זה מתחיל עם עיר הנמל העתיקה קיסריה, אשר טיסה מעליה מאפשרת להתרשם מחוף הים של העיר, מהעתיקות הפזורות לאורכה, וכמובן – גם מהאמפיתיאטרון, שנראה עוצר נשימה ממבט הציפור. הצעה אחרת לטיסה, בעלת מימד לא מבוטל של רומנטיקה, היא כזו הנערכת מעל קו חוף הים במרכז הארץ, בה נתקלים בחופים מרשימים, נמלים, אתרים מיוחדים (למשל, הסופרלנד בראשון לציון) וכן מהשילוב האידיאלי בין הטבע לבין פאר הבנייה העירונית, מעשה ידי האדם. מומלץ לבצע טיסה שכזו בשעות השקיעה, בה המראות יפים עוד יותר.

האתר הבא הוא, איך לא, בירת ישראל: טיסה מעל ירושלים תאפשר לראות את כל האתרים החשובים והקדושים של העיר מזווית אחרת וכן לעבור מעל כמה מנקודות הציון המרשימות של האזור כולו: הרי ירושלים, ים המלח, נחל פרת ועוד. ואם כבר ים המלח, ניתן לבחור בטיסה הסובבת סביב ים המלח ומצדה, על מדרונותיה והיופי עוצר הנשימה שלה. זו גם הנקודה בה מדריך הטיסה יוכל בוודאי לפרט בפני הנוסעים על ההיסטוריה העשירה והמרתקת של המקום.

לבסוף, לא ניתן שלא להזכיר את אזור הצפון, האידיאלי כמכלול לטיולים על מפת ישראל. מסלול מרתק אפשרי באזור כולל בתוכו את ראש פינה והר תבור, על הנוף הגלילי המקיף אותם. את הגליל ניתן לראות גם מזווית אחרת - זו העוברת מעל הכנרת ובאזורים הירוקים של רמת הגולן. גם במקרה הזה, אין ספק שהמראות יהיו עוצרי נשימה, אולי אפילו חד פעמיים.

אפשרות הטיסה בהתאמה אישית
למעלה הובאו מספר הצעות אטרקטיביות ביותר. על כל פנים, חשוב להזכור שהתמונה אינה מסתכמת בהמלצות אלה, מרתקות ככל שיהיה. חברות המציעות טיסות שכאלה יכולות בהחלט להעניק לאלה שעתידים לטוס את האפשרות לבחור במסלול ייחודי להם, כמו גם לתכנן מסלול חדש מ"אפס". כל שנדרש הוא ליצור קשר עם החברה, לתאם עם אנשיה את כל פרטי הטיסה ולהתכונן לחוויה שמגיעה לגבהים חדשים, תרתי משמע.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה