טיסות בשמי הארץ – ים המלח ומצדה

המקום הכי נמוך בעולם יפתיע אתכם בעוצמה ובריגוש שמטפס לשיאים חדשים. טיסות חווייתיות בארץ הן ההזדמנות שלכם ליהנות מהרפתקה בשמיים, מנופי המדינה הקסומה שלנו מנקודת מבט אחרת ביחד עם האדרנלין שזורם בגוף ויוצר מעין אקסטזה שטרם חוויתם באטרקציה אחרת. הטיסות מהוות מתנה מקורית ונהדרת לילדים, להורים, לחברים, לעצמכם, חגיגה זוגית או משפחתית, גיבוש לעובדים וכל אירוע מהווה סיבה ליהנות מטיסה בשמיים!

מדוע לבחור בטיסה לים המלח ומצדה
ים המלח ומצדה מהווים את הלוקיישנים הפופולאריים לטיסות בשמי הארץ ויש לכך הרבה מאוד סיבות: ראשית, מדובר במקומות ייחודיים בקנה מידה בינלאומי. ים המלח בו ניתן לצוף בשלווה, מוקף הרים ונוף בראשיתי, מדבר רחב ידיים המתמזג עם הכחול העמוק של הים ואתר המצדה הוא אתר מורשת מופלא וגן לאומי מהמפורסמים בעולם שהביקור בו זור בסיפור המרד ובשרידים היסטוריים שמתארים תוך כדי תנועה באתר את אשר התחולל במקום. אתר הצדה יחד עם ים המלח יוצרים תפאורה מהפנטת לטיסה פרטית בשמי הארץ, מבט על תנאים גיאולוגיים של הטבע בשילוב עם מעשיו של האדם במצדה.

טיסה במצדה וים המלח – למה לצפות
מדובר במסלול תעופה מיוחדת במינו, שמתחיל בהמראה משדה דב ונמשך בתעופה לאורך קו החוף לכיוון דרום הארץ. בדרך תוכלו לתצפת מלמעלה על נמל יפו ששמר על צביון עתיק יחד עם הווי מודרני מלהיב, העיר רחובות, אזור לטרון והרי ירושלים המתחלפים במהרה לסימני ההיכר של עיר הבירה ומשם לעבר כפר אדומים, צומת אלמוג ודרומה לאורך ים המלח ומצוקי מדבר יהודה.
מגבוה תראו את הגן הבוטני של קיבוץ עין גדי והצוק המבודד של המצדה המאופיין במדרונות תלולים וזקופים הנישאים לגובה של מעל 400 מטר מעל פני ים המלח – לאחר שהמטוס יחוג מעל אתר מצדה ותשקיפו אל פני ים המלח, תטוסו חזרה לשדה דב.

דברים שכדאי לדעת על טיסה בים המלח ומצדה
טיסה חווייתית בשמי הארץ למצדה וים המלח נמשכת לרוב שעתיים וכוללת תצפית לעבר עיר הבירה, דרום הארץ וכמובן מצדה וים המלח. אחד היתרונות הבולטים של הטיסה ליעדים הנחשקים האלה היא שבתאום מראש ניתן לשלב נחיתה במנחת הנמוך בעולם וביקור באתר מצדה.
כאן מחכה לכם סיור מרתק שייקח אתכם אל חיי העבר שהתקיימו במקום, כולל תצוגה ארכיאולוגית של ההר, ארמונות ומבנים מפוארים מתקופת מלכותו של הורדוס, המחסנים לאגירת מזון וכלי נשק, בית מרחץ, קולומבריום, כנסייה ביזנטית, מקוואות ועוד. באתר מצדה ניתן גם במוזיאון מצדה וכמובן לתצפת לעבר הנוף המרהיב של הרי מואב, ים המלח, מעיינות נחל צאלים ועוד.

לאחר הסיור ניתן לטוס בדרך אחרת מזו שהמראתם למצדה ולשוב לשדה דב מהצד הדרומי של ישראל דרך ערד, קרית גת, אשקלון ולאורך קו החוף עד לשדה דב.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

4 תגובות

  1. אבי
    אפשר לנחות במנחת מצדה? ואז לחזור אחרי כמה שעות לאיזור תל אביב?
  2. שמרית
    אפשר לישון לילה באחד המלונות בים המלח? זה קרוב לשדה תעופה של מצדה ?

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה