טיסות חווייתיות בירושלים – להמריא מעל עיר הקודש

הדרך לירושלים מעולם לא היתה מיוחדת כל כך כמו בטיסה חווייתית מעל עיר הבירה. טיסה בשמי הארץ מעניקה לכם הזדמנות לראות מקומות מוכרים וקסומים במדינה מזווית אחרת – ממעוף הציפור. אחד מהיעדים המבוקשים לטיסות פרטיות לזוגות או למשפחות, קבוצת חברים או ימי גיבוש אינטימיים לעובדים היא העיר ירושלים. מסלול ההמראה ממזג בין נופים עירוניים לטבע, ממרכז הארץ אל מרומי עיר הבירה.

טיסה לעיר הבירה – הנופים שמחכים לכם
ירושלים משופעת אטרקציות ונופים, עבר היסטורי ועתיק משולב בהווי עכשווי תוסס, קודש וחול שמתערבבים יחדיו. טיסה חווייתית לירושלים מתאימה מאוד לכל מי שרוצה לראות את עיר הבירה מלמעלה, אידיאלי לתיירים וגם למקומיים שבנו שמחפשים אווירה אחרת. מסלול הטיסה מתחיל בשדה התעופה שדה דב בתל אביב וממשיך לאורך קו החוף לכיוון דרום. בדרך תוכלו לראות את נמל יפו הקסום, העיר רחובות ומשם להמריא לכיוון לטרון והרי ירושלים ולטוס מעל הגיא המוליך לעיר הבירה. מתחת לעננים מסתתרת מורשת רב שנים ונופיה המסנוורים של בירת המדינה – מבני העיר המבוססים על אבן ירושלמית אותנטית לצד הכבישים, היערות, אתרים קדושים רבים.
טיסה בירושלים משלבת בין נופים ירוקים לנופי העיר, במסלול ההמראה משולבים נחל פרת, ים המלח, בקעת הירדן, פיסת מדבר לצד יערות וכמובן תוואי העיר היפה. בעודכם ממריאים תיחשפו לסיפורים ההיסטוריים של העיר, פריצת הדרך לעיר הבירה שלוותה במאבקים מתמשכים ולראות את צדדי העיר כפי שמעולם לא ראיתם – את היערות שמקיפים אותה, ההרים מפסגתם הגבוהה והמרשימה וכמובן כיפת הזהב ועוד אתרים מעניינים בתוך העיר עצמה.

למי מתאימות טיסות בשמי הארץ?
כל חגיגה היא סיבה לפרוץ את הרקיע בטיסה פרטית בשמי הארץ. טיסות חווייתיות מתאימות לכל מי שמחפש ריגושים או הנאה בסגנון אחר. זה יכול להיות זוג שחוגג אירוע רומנטי או משפחה שמפתיעה את ילדיה בבילוי שהם טרם חוו. זכרו שטיסה פרטית אינה דומה לטיסה מסחרית או מרובת משתתפים, זה רק אתם והטייס, הנופים למטה קרובים יותר מתמיד וניתן לשדרג את סביבת הטיסה הפנימית בקישוטים לרגל המאורע – בלונים, להמתיק בבונבוניירות, זרי פרחים וכמובן לשלב נחיתות ועצירות או להזמין מראש מסלול המחבר בין שני יעדים שונים מצפון ועד דרום. בירושלים תוכלו לסייר באתרי תיירות נחשקים כמו מגדל דוד, הכותל המערבי, מזרח העיר העתיקה ועוד.

טיפים חשובים לטיסה בירושלים
מומלץ להזמין מראש טיסה בירושלים, להחליט על מספר המשתתפים ועל צורת הישיבה וכך יתאימו לכם את המטוס המתאים ביותר. ניתן להזמין טיסה בירושלים בשעת היום המועדפת – עם אור בוקר או לאור שקיעה, תלוי אם תרצו לראות את עיר הבירה שטופת שמש או דווקא מהבהבת ומסנוורת בחשיכה. כמו כן, אפשר להחליט מראש כמה זמן תימשך הטיסה שלכם אם חצי שעה או יותר ובכל מקרה, מובטחת לכם הנאה יוצאת דופן.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה