טיסת חוויה בשמי הארץ

תמיד חלמתם לראות את המדינה ממעוף הציפור? עכשיו יש לכם הזדמנות להכיר את הארץ מזווית אחרת. מזמינים טיסה בשמי הארץ ונהנים עד השמיים!
טיסות חוויה בשמי הארץ מזמנות הרפתקה שכולל טיסה מעל יעדים נחשקים ויפהפיים מצפון ועד דרום, טיסה פרטית עם טייס מלווה בפינוקים לפי בקשתכם מקישוטים ושוקולדים, יינות משובחים, שמפניה מבעבעת דרך עצירות מפתיעות, טיולים מעניינים וכמובן האופוריה שהיא חלק בלתי נפרד מההמראה והנחיתה.
כדי להעביר לכם את התחושה והריגוש נספר שהריחוף בין העננים כשהכל מלמעלה נראה מדהים – הים הצלול שפרוש מתחת, המיזוג המהפנט בין תפאורה מדברית למרחבים הירוקים הפתוחים, הבתים שנבלעים בין הכבישים הארוכים. תשכחו מכל מה שהכרתם – טיסות חוויה בשמי הארץ הן חוויה שטרם חוויתם. צריך להרגיש כדי להבין במה מדובר.

למי מתאימות טיסות חוויה בשמי הארץ?
הטיסות החווייתיות מתאימות ליחידים, זוגות או משפחות, בין 3-6 נוסעים + טייס במטוס אחד והן מהוות אפשרות לחגיגה או מתנה מקורית לכל מאורע, לציון אירוע מיוחד בדרך יוצאת דופן מאירועי בר/בת מצווה דרך ימי הולדת, ימי נישואין, הצעות נישואין או פשוט גיבוש משפחתי, יום כיף לילדים ועוד. במילים אחרות: כשאתם מעוניינים להזרים אדרנלין לשגרה או לפרוץ את אזור הנוחות בחוויה שתעצים את הריגוש הכי גבוה שאפשר.
המטוסים מתאימים למספר משתתפים בצורות הושבה שונות, כך שתוכלו לחוות את הטיסה ביחד עם האנשים שאתם הכי אוהבים, בזוג כחוויה רומנטית, עם החברים הכי טובים או בני משפחה. במהלך הטיסה תיחשפו לנופים שאולי מוכרים לכם מהקרקע, אך נראים שונה לגמרי מלמעלה. תיהנו מהסברים מרתקים ותוכלו לשלב את הטיסות עם נחיתות באתרים שונים.
ניתן לטוס בכל שעות היום, מעת הזריחה ואל תוך החשיכה, תלוי בלו"ז שלכם או באווירה המבוקשת – טיסה רומנטית תהיה מסעירה ומיוחדת יותר לאור שקיעה. הטיסות נמשכות בין חצי שעה לשעה וחצי בהתאם למסלול הנבחר ולסוג הטיסה (טיסת סיור, טיסה רומנטית).

לאן טסים בטיסות חווייתיות בשמי הארץ?
יש מסלולי טיסה רבים ומגוונים. כך למשל, תוכלו להמריא משדה דב ולטוס לאורך קו החוף לכיוון צפון הישר לקיסריה העתיקה, לטוס מעל קו חוף הים ומרכז הארץ ולהשקיף מהשמיים לעבר חוף פלמחים. טיסה מבוקשת במיוחד היא טיסה חווייתית מעל ירושלים, שתכיר לכם את עיר הבירה וסביבתה – לטרון, הרי ירושלים, ים המלח והרי מואב. ים המלח ומצדה אף הם מהווים מסלולי טיסה פופולאריים – במהלך טיסה זו תחשפו לצוק בה שוכן את מצדה, נופי ים המלח ואתרי המקום הכי נמוך בעולם מתמזגים עם המדבר המרהיב. אם אתם מעדיפים טיסה חווייתית בשמי הארץ בפנינות הצפון, תוכלו לבחור טיסה מעל ראש פינה הקסומה, צפת והר תבור, כשבמהלך הטיסה תתצפתו מגבוה על נופי הגולן, ימת הכנרת, הרב ארבל ואוצרות הגליל המערבי.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה