טיסה במטוס בשמי הארץ

טיסה בשמי הארץ לקבוצות תיירים
ישראל הייתה מאז ומתמיד מקום אהוב במיוחד על תיירים. המגוון הגדול של מקומות לראות, האתרים הקדושים, הנופים המתחלפים מאזור לאזור, האוכל, המלונות והקהל הישראלי מסביר הפנים – כל אלו מביאים לפה לא מעט תיירים מדי שנה.
רבים מהתיירים מגיעים בקבוצות קטנות. לעיתים מדובר במשפחה שהחליטה לעשות טיול בארץ הקודש, לעיתים בקבוצה של סטודנטים, בלוגרים מחו"ל או אנשי עסקים בחופשה. טיסה בשמי הארץ היא הזדמנות להציג בפני כל אותם המבקרים את הנופים של ישראל ממעוף הציפור וליצור בכך זכרון בלתי נשכח.

מי מציע טיסה בשמי הארץ?
טיסה בשמי הארץ מוצעת בדרך כלל על ידי חברות תעופה פרטיות. חברות אלו מספקות מגוון מטוסים קלים להטסת קבוצות קטנות של אנשים. בדרך כלל בין 3-9 אנשים בהתאם לדגם המטוס. חברות התעופה מציעות חבילות טיסה בשמי הארץ לאזורים מסוימים ומשך תקופות זמן. לרוב הטיסה הבסיסית אורכת עד שעה, אך יש טיסות ארוכות יותר.
אפשר להזמין טיסה בשמי הארץ לאזורים מסוימים ומעל לאתרים מוכרים, כך למשל מציעות חברות תעופה טיסה בשמי הארץ מעל ירושלים, קו החוף, הגליל והכנרת, מצפה רמון והנגב או ים המלח. כמו כן, אפשר להזמין טיסה לאילת.

טיסה מעל תל אביב

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים טיסה?
לפני שאתם מזמינים טיסה בשמי הארץ חשוב לבדוק את הדברים הבאים:
מספר האנשים בכל טיסה: כל מטוס קל מכיל מספר מושבים שונה לפי הדגם. בנוסף ישנה אפשרות לשנות את סדרי הישיבה במטוס. במידה ואתם מזמינים טיסה בשמי הארץ לקבוצה של אנשים, כדאי לוודא שאתם יודעים במדויק את כמות האנשים.
בחירת חברת תעופה אמינה: אחד הדברים החשובים ביותר. חברת התעופה צריכה להיות חברה מוכרת ובעלת מוניטין טוב. היא צריכה להעסיק טייסים מנוסים ולהבטיח חוויית טיסה בשמי הארץ שהיא טובה ובטוחה. אסור להתפשר בנושא זה.
תוספות לטיסה: האם יש שירותים נוספים שכלולים בחבילת הטיסה? חברות תעופה שונות מציעות חבילות שונות. כך למשל אפשר לטוס לים המלח ולהנות מנחיתה, נסיעה לבית מלון, בילוי בספא, טיול באזור או ארוחת צהריים וטיסה חזרה למרכז הארץ. זוהי אפשרות מעניינת למי שמביא קבוצות לישראל. כדאי לבדוק כיצד אפשר להעשיר את החוויה באמצעות חברת התעופה.
המחיר: חשוב מאד לקבל הצעת מחיר מסודרת לפני שמזמינים טיסה. לכל חברה יש תעריפים שונים וכדאי לבדוק מה כל חברה מציעה. בנוסף, ישנם שירותים נוספים שיכולים להיות כלולים בהצעת המחיר.

לאן טסים?
חברות התעופה הפרטיות מציעות מגוון גדול של טיסות בשמי הארץ. יש טיסה בשמי הארץ שלוקחת את הנוסעים מעל לקו החוף, באזור תל אביב והרצליה. טיסות נוספות בשמי הארץ לוקחות את המשתתפים לאזורים רחוקים יותר מאזור גוש דן. בין היתר לירושלים, מצפה רמון, ים המלח, הגליל והגולן ואפילו לאילת. ברוב המקרים תוכלו לבדוק אפשרויות טיסה בשמי הארץ לכל אזור, תחת הגבלות מנהל התעופה.
טיסה בשמי הארץ מספקת הזדמנות עבור תיירים מחו"ל לראות את יופיה של ישראל ממבט מעוף הציפור. כדי שההרפתקה תהיה מרגשת ומושלמת כדאי לבחור בחברת התעופה המתאימה.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה