טיסה במסוק בשמי הארץ

המסוק הוא כלי טיס שאנחנו בדרך כלל מכירים רק מהשירות הצבאי ולעיתים גם אז אנחנו לא פוגשים בו. כלי טיס חזק, כבד ומשמעותי מאד שיכול לספק חוויה מיוחדת למי שיתנסה בטיסה בתוכו. חברות מתמחות מציעות כיום טיסה במסוק בשמי הארץ שמחברת את כל מי שמשתתף בה לנופי הארץ, לתחושת האקשן שמלווה את המסוק ולאווירה מיוחדת במינה.

מגוון יעדים לטיסה מרגשת
טיסה במסוק בשמי הארץ היא חוויה שמתאימה לילדים ולמבוגרים כאחד. בין אם מדובר בפעילות העשרה לעובדים, בפעילות גיבוש לארגונים או בחוויה משפחתית עם הילדים אפשר למצוא היום שפע של מסלולים שיהפכו את היום שלכם ליותר מעניין.
חברות התעופה המתמחות מציעות מגוון יעדים כמו הרי הצפון – מירון וצפת, ים המלח, קיסריה, מצפה רמון ועוד. זו יכולה להיות טיסה לאורך קו החוף, למדבר ולנופים המיוחדים שלו וטיסה עם עצירה בכל מקום שרק תרצו.
את החוויה אפשר לשלב עם ארוחה חגיגית במסעדה, פעילות על הקרקע, טיול באזור, לינה של לילה וכל דבר אחר שתרצו. כל פעילות מותאמת באופן מיוחד לקבוצה, למספר האנשים ולצרכים והרצונות שלכם.

טיסות עסקיות בכל רחבי הארץ
אפשר להיעזר בשירותי טיסה במסוק בשמי הארץ גם במסגרת עסקית. בעלי עסקים שמעוניינים להגיע ממקום למקום במהירות, שמארחים אנשי עסקים מחו"ל בסדר יום עמוס במיוחד או שרוצים למלא את היום בחוויה מיוחדת יכולים לפנות לחברות התעופה המתמחות ולהנות מהשירות.
במסגרת השירות אפשר לצאת ממרכז הארץ אל הדרום או הצפון, לעצור בתחנות המתאימות לכם ולהנות מאירוח של אנשי עסקים אחרים ולהראות להם את הארץ תוך כדי.
גם במקרה זה נהנים המשתתפים מהתאמה אישית של המסלול, מספר העצירות וחניות הביניים בהתאם לצורך וחברת התעופה יוצרת למעשה סדר יום בהתאמה אישית. זהו שירות שהוא לא רק מהנה עבור אנשי עסקים, אלא גם יעיל מאד. אפשר לחסוך זמן רב בפקקים ובנסיעות ולהגיע לפגישה חשובה או לאירוע עסקי במינימום זמן ומאמץ.

היתרונות של טיסה במסוק
כפי שאתם בטח יודעים, טיסה בשמי הארץ היא דבר מוכר בקרב חברות תעופה פרטיות רבות המציעות את השירות כחוויה או כחלק משירות לאנשי עסקים. הטיסה במסוק מאפשרת לכם להגיע מהר יותר לכל יעד והיא מוסיפה לחוויה אלמנט הרפתקני.
המסוק, כלי טיס חזק ועמיד מאד, חושף את עצמו עם כל האפשרויות. הנוף הנשקף מחלונות המסוק מרשים הרבה יותר, יש אפשרות לראות לטווח רחב יותר ולהנות מחווית טיסה קצת אחרת.
בנוסף, טיסה במסוק מאפשרת נחיתה במקומות רבים יותר ואין צורך במסלולי המראה. מסוק יכול לנחות בכל מגרש ריק או חניה רחבה ולאפשר לכם הגעה נוחה לכל יעד.
טיסה במסוק בשמי הארץ מאפשרת לאנשים פרטיים להנות מחוויה מיוחדת במינה ולראות את הארץ בצורה אחרת לגמרי. עבור אנשי עסקים מהארץ ומחו"ל טיסה זו היא למעשה כלי עבודה לכל דבר והיא מאפשרת להם להנות מסדר יום נוח יותר, מהגעה קלה יותר לכל יעד בישראל ומחוויה מיוחדת שמוסיפה פלפל ליום העמוס.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה