טיסת כיף לכל המשפחה

טיסת כיף לכל המשפחה

מה קורה כשכל המשפחה רוצה להתאגד ולעשות משהו שמעולם לא עשתה? אם אתם משפחה חובבת אתגרים שלא מפחדת לעשות דברים מסעירים, טיסה בשמי הארץ היא אולי ההרפתקה הבאה שלכם. חברת תעופה פרטית מציעה טיסת כיף לכל המשפחה שלוקחת אתכם מעל לשמי הארץ אל המקומות הכי יפים שיש לישראל להציע.

בין אם מדובר בחגיגת יום הולדת משפחתית, בפעילות לכבוד בר או בת מצווה או פשוט מפגש משפחתי מרגש, אפשר להנות מחוויה ביחד שלא עוברים בכל יום ולבלות זמן איכות בלי הפרעות עם כל האנשים שאתם אוהבים.

אילו אפשרויות משפחתיות קיימות?

חברות התעופה המתמחות מציעות חבילות של טיסה בשמי הארץ למשפחות, לזוגות ולקבוצות קטנות. טיסת כיף לכל המשפחה אורכת בדרך כלל עד שעה ולוקחת אתכם ממרכז הארץ לטיול לאורך החוף, לירושלים, למצפה רמון והנגב, לים המלח, לגליל ולאזורים נוספים, בהתאם לאפשרויות שמציעה חברת התעופה.

הפעילות מתחילה בשדה התעופה, לרוב בהרצליה או בשדה דב ומתקיימת במטוסים קלים שיכולים להכיל בין 2-9 אנשים, בהתאם לדגם המטוס ולתקציב שלכם.

אחרי הדרכה והכרות עם הצוות, עולה המשפחה אל המטוס ואנחנו ממריאים אל על מעל לנופי הארץ. זו בדיוק ההזדמנות לחפש את הבית שלכם, לנופף לשלום לחברים מהשכונה או לראות את האתרים הכי יפים בארץ ממעוף הציפור.

אפשרויות נרחבות יותר יכולות לכלול גם נחיתה ופעילות על השטח, הן בדרך כלל יקרות יותר. אחת הפעילויות יכולה להיות בילוי משפחתי באזור ים המלח עם נחיתה באזור המלונות, בילוי בספא באחד המלונות, ארוחה או פעילות ולאחר מכן טיסה חזרה למרכז הארץ.

לצד אפשרות זו, מציעות חברות התעופה שפע של אפשרויות נוספות, בהתאם לתקציב המשפחתי שלכם.

למה זה כדאי?

אם לא עשינו לכם חשק עד כה, הנה כמה סיבות לבחור טיסת כיף לכל המשפחה לפעילות המשותפת הבאה שלכם.

  • הזדמנות לבלות זמן איכות יחד: בטיסה אף אחד לא ידחף, יעמוד אתכם בתור, יפריע לכם כשאתם מנהלים שיחה או תצטרכו להשתתף בפעילות עם מישהו שלא מתחשק לכם. זו הזדמנות לבלות זמן איכות יחד בלי הפרעות.
  • הרפתקה בלתי נשכחת: טיסת כיף לכל המשפחה היא הרפתקה שהילדים לא ישכחו זמן רב. המפגש עם המטוס והטיס, ההמראה והצפייה על המדינה מלמעלה, כל אלו הופכים את החוויה למיוחדת במינה.
  • תחושה אינטימית ומפנקת: כשאתם ממריאים לשחקים במטוס קל שהוא רק שלכם ההרגשה היא אחרת מכל טיסה רגילה. אתם נמצאים יחד עם האנשים שאתם אוהבים, בסביבה ייחודית ומרגשת ועוברים חוויה מפנקת ומיוחדת.
  • למרות שמדובר בפעילות שיכולה לעלות בין כמה מאות ועד אלפי שקלים, בהתאם לפעילות שבחרתם, זו חוויה שאף ילד בר מצווה או סבא וסבתא שחוגגים יום נישואין לא ישכחו.

טיסת כיף לכל המשפחה היא פעילות חווייתית שכדאי לעבור עם האנשים שאתם אוהבים לפחות פעם אחת בחיים, אבל מניסיון שלנו – אחרי פעם אחת יבוא התיאבון והבילוי הזה יעשה לכם המון טעם של עוד.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

לא ניתן להשאיר תגובות.