אהבה בשחקים – הצעת נישואין רומנטית

אתם מרחפים בין שמיים לארץ, האופוריה בשיאה, האדרנלין משתלט על הגוף, הפרפרים משתוללים בבטן, השמפניה עושה את שלה, הבלונים והפרחים מקשטים את הסביבה וכמובן השמיים שנשקפים מכל הכיוונים – התפאורה המושלמת לשלוף טבעת ולשאול את השאלה: התנשאי לי?
הצעת נישואין היא רגע מכונן ואין כמו להעצים את החוויה הרומנטית, אולי הגדולה ביותר בחייכם בעודכם טסים בשמי הארץ ונהנים מטיסה פרטית באינטימיות מופלאה.
זוגות רבים בוחרים להציע נישואין במהלך טיסה – הזדמנות אידיאלית לעטוף את הרגע המאושר הזה באריזה בדמות הרפתקה רומנטית. טיסה בשמי הארץ מתאימה לזוגות אוהבים שמחפשים אווירה מיוחדת להצעת נישואין או לחגיגה לפני ובעקבות ההצעה. מדובר בטיסות פרטיות שנעות בין חצי שעה לשעתיים ביעדים היפים בארץ, כשניתן לשדרג את חוויית הטיסה בין אם בבונבוניירות, בלונים, פרחים ודרינקים ובין אם בסיורים חווייתיים ביעדים השונים כך שמעבר לנוף ולתחושת הריגוש מדובר בחוויה חושית טוטאלית.

היכן תציעו נישואין בשחקים?
טיסות חווייתיות בשמי הארץ ניתן לקיים באזורים רבים במדינתנו השופעת פינות חמד ונופים מתחלפים ממדבר עוצמתי רחב ידיים בעלת תפאורה בראשיתית למרחבים ירוקים בפסטורליה קסומה. ניתן לבחור טיסה בקו החוף שחושפת את נופו של הים התיכון הכחול בליווי אזורים אורבאנייים, טיסה מעל מצדה וים המלח אותה ניתן לשדרג באמצעות נחיתה במנחת הנמוך ביותר בארץ ובסיור מרתק במצדה – זירת המרד ההיסטורית שמציעה גם נקודות תצפית מסנוורות אל עבר ההרים והים המופלא. טיסה פרטית מעל קיסריה אף היא אהובה בקרב זוגות שמייעדים את הטיסה לצורך הצעת נישואין כולל סיור בקיסריה ההיסטורית בין השרידים מול גלי הים השוצפים מכל עבר. אם בחרתם להציע נישואין במהלך טיסה בצפון הארץ, הרי שתוכלו להזמין טיסה לראש פינה והר תבור וליהנות מהנוף הגלילי, ההרים הירוקים, המרחבים הפתוחים וכמובן ממראה המושבה הציורית מלמעלה ביחד עם מראה הכנרת – ניתן לעצור לסיור בגני הנדיב או לתבל את הטיול באזור אחר של טבע כמו במהלך טיסה לכנרת ולרמת הגולן במסגרתה ניתן לנחות במנחת פיק אשר ברמת הגולן.
עיר הבירה ירושלים אף היא מהווה יעד אטרקטיבי להצעת נישואין באוויר – מראה העיר העיקה מלווה בהרי ירושלים.
בהזמנת טיסה רומנטית ניתן לבחור להמריא מיעד מסוים ולנחות ביעד אחר או לשנות את השיבה ליעד המוצא במסלול תעופה אחר. כך למשל, תוכלו להמריא לים המלח ומצדה משדה דב דרך לאורך קו החוף דרך הרי ירושלים ולשוב מכיוון דרום דרך קריית גת ואשקלון.

שדרוג הצעת נישואין בשמיים
אחרי שהחלטתם על מסלול ועל משך הטיסה, זכרו שאפשר לשלב קישוטים, כיבודים וחוויה קולינרית ביחד עם הטיסה ולעצור לסעודה לפני או אחרי הטיסה באחת המסעדות או המקומות היפים בארץ. כמו כן, ישנה אפשרות לקשט את פנים המטוס, להצטייד בכיבוד מתוק ובשתייה וליהנות מהם תוך כדי טיסה. ניתן לתזמן את הטיסה לבין ערביים כך שהצעת הנישואין תגיע בדיוק לאור השקיעה. לחיי האהבה שלכם!

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

2 תגובות

  1. רווק זמני
    אפשר לצלם את הצעת הנישואין שלי?
  2. טייס ראשי
    בוודאי. ניתן לצלם הן את פנים המטוס והן את הנופים הנשקפים בטיסה. כמובן שאם היא אומרת לא אפשר גם למחוק את הסרטון ;-)

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה