טיסה לילדים בשמי הארץ

טיסה בשמי הארץ לילדים
יש הרפתקאות שמתחילות בתור ארוך של מכוניות בשבת בבוקר. יש הרפתקאות שמתחילות בהמראה על מסלול ריק אל שמיים כחולים ונקיים. טיסה בשמי הארץ לילדים היא פעילות מדהימה לילדים בכל הגילאים. היא מאפשרת להם להיחשף לנופי הארץ מנקודת מבט של מעוף הציפור, להרגיש את האדרנלין זורם בפנים וללמוד יותר על המדינה שבה הם חיים.
חוויית הטיסה עצמה היא חוויה עוצמתית ומעניינת, במיוחד כאשר הילדים נהנים מטיסה באווירה אישית, לא כמו זו לאילת או לחופשה המשפחתית בחו"ל, אלא כזו שנערכת בקבוצה קטנה ואינטימית.

פעילות לילדים בקבוצות קטנות
בין אם מדובר בחגיגת בר או בת מצווה לחברים הכי טובים, יום הולדת משפחתי או טיול של קבוצת גן קטנה, טיסה בשמי הארץ היא אטרקציה מושלמת לכל מאורע חגיגי. במסגרת טיסה בשמי הארץ לילדים זוכים הילדים ללמוד מקרוב על קסם הטיסה ונהנים מפעילות מיוחדת שכוללת גם לא מעט פינוקים.
טיסה בשמי הארץ לילדים נערכת בכל ימות השבוע, בהזמנה מראש מול חברת התעופה. במסגרת החבילה אפשר לבחור במגוון מסלולים ולהתאים את המטוס הקל לפי מספר הילדים שמשתתפים בפעילות. רוב הטיסות הקצרות בשמי הארץ מתבצעות באמצעות מטוסים קלים שיכולים להכיל בין 4-10 משתתפים, בהתאם לדגם המטוס.

טיסה בשמי הארץ - חוף הים

מגוון מסלולים מעניינים עם גילויים חדשים
עד כמה מיוחד זה לראות את הדיונות, המכתשים והודאיות של מדבר יהודה, את נופי המצדה או את ירושלים מלמעלה. כמה גדולה החוויה של לראות את הבית שבו כל אחד מהילדים גר מלמעלה, או לחצות את קו החוף של תל אביב ולהצפין אל הכנרת. חוויה כמו טיסה בשמי הארץ לילדים היא גילוי מחודש של כל מה שהם יודעים או עוד לא הספיקו לדעת, על נופיה היפים של מדינת ישראל.
במהלך הסיור הם שומעים הסברים על הנוף שהם רואים, מבינים איפה הם נמצאים ומה נגלה למול עיניהם. הם חווים את המדינה שלנו בצורה שונה, מזווית אחרת לגמרי ומגלים עד כמה היא מיוחדת ומגוונת בנוף שלה.
בין מגוון המסלולים שתוכלו לבחור עבור הילדים טיסה בשמי הארץ מעל לקו החוף, טיסה לכיוון ירושלים ומדבר יהודה, טיסה לכיוון ים המלח דרך מצדה, טיסה לאזור הצפון, טיסה לכיוון אילת ועוד. בנוסף, אפשר לגבש פעילויות מיוחדות לילדים במסגרת של יום כיף או פעילות מיוחדת לכבוד יום הולדת או אירוע מיוחד. בין הפעילויות עצירה לפינוק משפחתי בים המלח, חופשה של סופשבוע באילת או ביקור בצפון באתרים נבחרים.

טיסה בשמי הארץ לילדים ולכל המשפחה
בין כל כך הרבה אטרקציות ופעילויות המוצעות כבילוי משפחתי או כחוויה מיוחדת ליום הולדת, בר או בת מצווה או לקראת הגיוס, טיסה בשמי הארץ היא ללא ספק אחת המיוחדות והעוצמתיות שבהן.
זו הזדמנות לצאת מארבעת כתלי הבית, לבלות זמן איכות עם המשפחה או החברים הטובים ולהתנתק מהשגרה עם טיסה שהיא לגמרי של הילדים. במהלך הטיסה נהנים הילדים מכיבוד קל ושתיה, מהסברים של הטייס וממפגש עם צוות הטיסה.
לכל אירוע חגיגי, לכל ציון דרך מיוחד, לסיום השנה בגן או בבית הספר, לכבוד קייטנה קטנה או בגלל חגיגת בת המצווה, טיסה בשמי הארץ לילדים היא הרפתקה בלתי נשכחת, עוצמתית ומיוחדת במינה. מזכרת נהדרת מיום שבו הם במרכז.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה