טיסה פרטית – היתרונות לעומת טיסה מסחרית

הסיטואציה הבאה אולי מוכרת לכם: אתם בטרמינל, עומדים בתור לבידוק הביטחוני ולצ'ק אין, תור ארוך עם הרבה אנשים שהיו כאן עוד לפניכם וזו רק ההתחלה של מספר שעות המתנה בדרך להמראה. אחר כך ככל הנראה תשבו ברגליים כפופות, צפופים במטוס נוסעים גדול אך לא מרווח במיוחד, את קולו של טייס המשנה אולי תשמעו מרחוק ואם לא תקבלו אישור - לא תוכלו לגשת לתא הטייס ולפגוש אותו פנים מול פנים, הוא יישאר בגדר ישות אמורפית עבורכם, הנוף ייראה לכם מרחוק ולמשך זמן קצר בלבד.
אין ספק שיש הרבה הבדלים בין טיסה מסחרית לטיסה במטוס פרטי. אחרי שחוויתם טיסות לנקודות שונות ברחבי העולם במטוסי נוסעים, טיסות סטנדרטיות בין אם ישירות או הכוללות עצירות ביניים, הגיע הזמן לחוויית טיסה אינטימית ומרשימה יותר, טיסה מסוג אחר – טיסה פרטית שהיא רק אתם והאנשים שבחרתם לטוס אתכם – בזוג או בקבוצה (משפחה, חברים) וכמובן הטייס. אז מה יש בטיסה פרטית שלא תחוו בטיסה מסחרית?

המטוס הוא רק שלכם
תשכחו מתורים, מאנשים מצטופפים, מאין מקום לרגליים, ממישהו מסתיר לכם את המסך עליו מוקרן הסרט – מטוס פרטי זה VIP! מטוס פרטי בטיסה פרטית בשמי הארץ אינכם חולקים עם נוסעים נוספים אלא אם כן אלא נוסעים שבחרתם לטוס עמם מראש – פרטנר, חברים, קרובי משפחה, קולגות לעבודה והמטוס הוא רק שלכם. תשומת הלב היא אישית, ניתן לתכנן מראש את מסלול הטיסה וליהנות מתוספות מפנקות דוגמת כיבוד, יינות, שוקולדים, קישוטי פרחים ובלונים ועוד.

חוויית טיסה מסוג אחר
אומנם בטיסה פרטית מדובר במטוס קטן יותר מאשר מטוס נוסעים מסחרי, אבל במקרה הזה הממדים של מטוס זה הם יתרון עבורכם – כך יתאפשר שלכם להרגיש ולהכיר את המטוס מקרוב, תוכלו לשבת סמוך לטייס, לראות כיצד נראית בקרת המטוס וכיצד מטיסים מטוס בזמן אמת, לשמוע הסברים מהטייס ולהרגיש שותפים לטיסה. בניגוד לסברה הרווחת, מרגישים טוב גם בטיסה פרטית

דברים שרואים מכאן לא רואים משם
הנוף ממטוס פרטי בעת טיסה פרטית שונה לחלוטין מהנוף בטיסת סחר, כיוון שניתן לראות את הנוף באופן היקפי מהחלונות וכמובן בשל גובה הטיסה רואים טוב יותר מקומות יפים ברחבי הארץ. ניתן לבחור מסלול טיסה בין אם מדובר בטיסה לעבר עיר הבירה, מצדה וים המלח, הכנרת וראש פינה, תל אביב ומרכז הארץ וכדומה. ניתן גם לשלב עצירות ביעדים אטרקטיביים ולמזג בטיסה גם סיורים חווייתיים באתרים כמו

קיסריה העתיקה, מצדה ועוד.
כמו כן, ניתן לטוס מנקודה X ולשוב מנקודה Y במסלול אחר וכך לגוון גם את מסלול הטיסה מה שבטיסה מסחרית לרוב איננו קורה ובוודאי שלא בשליטתכם. כדי להמחיש עבורכם כמה הנוף שונה ומרגש, שימו לב להבדלים - בטיסה במטוס נוסעים תראו רוב הזמן בעיקר עננים ואילו בטיסה פרטית תיחשפו מקרוב יותר לבתים, כבישים, טבע, מרחבים פתוחים.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה