טיסה פרטית מעל הכינרת ורמת הגולן

מדי שנה, עושות אינספור משפחות ישראליות את דרכן צפונה, לאחת מפנינות התיירות באזור מבוקש זה של מדינת ישראל. בין אתרי החובה, מהבחינה הזו, ניתן למנות את הכנרת, אשר בהחלט יכולה לספק נופש איכותי למספר ימים לפחות. שמורות הטבע הנמצאות בסמוך ושלל אטרקציות לכל בני המשפחה הפזורות באזור הופכות את החוויה למומלצת עוד יותר.

המשמעות הישירה של כך היא שטיול בכנרת וברמת הגולן עשוי להישקל בחיוב גם על ידיכם. יחד עם זאת, ניתן בהחלט לצאת מהקופסה ולחשוב על טיול מסוג שונה, מהנה אפילו יותר. אלו הן טיסות החוויה, אשר הפכו לטרנד של ממש בישראל בשנים האחרונות ומתאימות לשלל מצבים: יום הולדת, יום נישואין, טיול משפחתי או "סתם" רצון לעשות פעילות מהנה, שתאפשר להיחשף למראות חד פעמיים ולתחושות דוגמת אדרנלין והנאה עצומה.

על טיסות מעל הכנרת ורמת הגולן
אזור רמת הגולן והכנרת, מיותר אולי לציין, הם אזורים גדולים מאד, אשר ידועים בנופים המרשימים שלהם. בתנאים האלה, ברור מדוע טיסות החוויה מעליהם מקבלות יתרון משמעותי: הן מאפשרות לראות את כל הסביבה בזווית אחרת, מקיפה הרבה יותר. השדות הירוקים, הנחלים, האגמים, חוף הים, הקיבוצים, המושבים, האתרים ההיסטוריים – כל אחד מאלה עשוי להיכנס למסלול הנבחר. כמובן שגם אפשרות ההתאמה האישית לצרכים ולרצונות של הנוסעים קיימת, כאשר הם יכולים לתאם מראש עם החברה המבצעת את המקומות הספציפיים שהם רוצים לעבור בהם. גם במהלך הטיסה עצמה יש מקום לגמישות, למשל באמצעות שינוי גובה הטיסה, האטת מהירות המטוס כאשר נתקלים במראה שרוצים להתמקד בו (או לצלם אותו) וכיוצא בזה.

את הטיסה ניתן להתחיל משלל מקומות ברחבי ישראל, כאשר אופציה נפוצה היא לעשות זאת משדה התעופה שדה דב בתל אביב: המהירות הגבוהה של המטוסים מבטיחה כי ניתן להגיע לאזורים המבוקשים תוך פרק זמן אידיאלי, כאשר בדרך ניתן להתרשם מחופי הים התיכון, מהנוף הגלילי ומשלל אתרים מרשימים אשר מתגלים בזה אחר זה.

הדרכים באמצעותן ניתן לשדרג את החוויה אפילו יותר
בעת תכנון טיסות החוויה ניתן לחשוב על דרכים באמצעותן אפשר להפוך את הטיסה כולה למיוחדת אפילו יותר. האופציה הראשונה היא להוסיף למאגר הטיסה שוקולדים, משקאות קלים או אפילו יינות, מה שגם יכול להפוך אותה לרומנטית פי כמה: אחרי הכול, אין תפאורה מתאימה יותר מזו של אזור הצפון לכך. אם הטיסה נועדה לציין יום הולדת, אפשר לקשט את המטוס בבלונים או בקישוטים אחרים, שיהפכו את הטיסה לחגיגית. אופציה אחרת, מומלצת לא פחות, היא לתעד את החוויה באיכות הגבוהה ביותר האפשרית, כאשר חברות המבצעות את הטיסות מציעות לרוב תיעוד ברמת HD.

מעוניינים לשלב בין טיסה לבין טיול רגלי באזור? ישנן חברות המציעות את זה בדיוק. בתיאום מראש, ניתן לקבוע עם אנשיהן שהנחיתה תיעשה במנחת פיק ברמת הגולן, לדוגמא. משם, ניתן להמשיך לטיול רגלי בכנרת או בסביבה הסמוכה, לבקר באתרים הנמצאים בסמוך ועוד.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה