מתנה ליום הולדת – טיסה בשמי הארץ

טיסה במתנה: טיסה פרטית כמתנת יום הולדת
יש חגיגות יום הולדת שמסתכמות ב"פו" על העוגה, כמה מתנות שתמיד אפשר להחליף בזכות פתק ההחלפה, כמה תמונות להעלות לפייסבוק או לשמור בזכרון הטלפון הנייד וארוחה במסעדה התורנית, זו שהיא קצת יותר מיוחדת מאלו שאתם בדרך כלל יוצאים לבלות בהן. יש חגיגות יום הולדת שמסתכמות בזכרון מרגש, הגשמה של חלום, אדרנלין מטורף ותחושה של חופש אמיתי. אלו הם ימי הולדת שבמרכזם עומדת חוויה מרגשת – טיסה פרטית בשמי הארץ.

טיסה בשמי הארץ לילדים
טיסה פרטית בשמי הארץ היא חוויה חדשה, שונה ומיוחדת במינה עבור כל אחד. עבור ילדים מתנת יום הולדתמדובר בהגשמה של חלום. כבר מילדות אנחנו מסוקרנים ורוצים לדעת עוד על המטוס שעובר בשמיים, על ההליקופטר מסיפור הילדים ועל המטוס שממריא כשאנחנו ישובים בו יחד עם בני המשפחה, בדרך לחופשה המשפחתית השנתית. עולם התעופה הוא עולם מרתק כבר בילדות.
את כל הדברים האלו מסכמת חוויית הטיסה הפרטית. ילד יום ההולדת עולה עם כל בני המשפחה או החברים הטובים אל המטוס הקטן, שלוקח אותו מעלה מעל לנופים המוכרים של ישראל. חוצים את המדינה מצד אל צד, רואים מלמעלה נופים משגעים, נהנים מזמן ביחד ומחגיגת יום הולדת. אפשר לעצור במקום מיוחד, להנות מאטרקציה או פעילות בהזמנה מראש, מארוחה חגיגית או מכל פינוק אחר ולחזור אל המטוס לטיסה שהיא לגמרי שלו ושלכם.

חוויית יום הולדת מרגשת גם למבוגרים
טיסה בשמי הארץ כמתנה ליום הולדת היא לגמרי לא משחק ילדים. גם מבוגרים בכל הגילאים נהנים לחגוג את יום ההולדת בפעילות מלאה באדרנלין, עוצמתית ויוצאת מהקופסה. אפשר להביא את המשפחה, הילדים, החברים הכי טובים או הקולגות מהעבודה, לעלות על המטוס ולהנות מטיסה בשמי הארץ לכל יעד שיסוכם מראש, לעצור לארוחה או לפעילות במקום מסוים, לחזור למטוס לטיסה נוספת או להנות מיום של כיף במקום מסוים.
חובבי הטיס יאהבו פשוט את האקשן שבטיסה עצמה. לעלות על המטוס, לחגוג הכי קרוב לעננים, להנות ממשהו שלא עושים בכל יום. התנתקות מוחלטת מהשגרה. זוהי חוויה שכיף לחלוק ביום ההולדת עם בני המשפחה, עם בת או בן הזוג, עם הילדים או עם החברים הכי טובים. חוויה עוצמתית ששמורה רק לימים כאלו.

מתנה ליום הנישואין
לא מעט פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו יושבים וחושבים איך להפתיע. איזו מתנה כבר אפשר לקנות למישהו שיש לו הכל? אנחנו שואלים את עצמנו. שוב לקנות ספר? שוב ארוחה מפנקת במסעדה? שוב חופשה במלון באילת? שוב ערכת ספא מפנקת? אנחנו מגלגלים בראש רעיונות שחוקים שכבר סימנו עליהם וי בעבר ולא מוצאים פתרון.
חוויה עוצמתית ומיוחדת כמו טיסה בשמי הארץ היא מתנת יום הולדת מפתיעה, יוצאת מהקופסה. טיסה פרטית, שכולה ממוקדת במי שחוגג את יום ההולדת, שלוקחת איתו גם את בת או בן הזוג, את הילדים או את החברים למסע של כמה שעות שהוא התנתקות מהשגרה, היא הזדמנות להעניק משהו שונה, חוויה בלתי נשכחת שתלך עם אותו אדם במשך החודשים שיבואו.
כשמדובר במתנה לילדים, חוויית הטיסה הופכת אפילו יותר עוצמתית ובלתי נשכחת. ילד שנהנה מטיסה שהיא לגמרי שלו, במטוס שהוא לזמן מסוים לגמרי שלו, לוקח איתו את החוויה והופך אותה לזכרון מתוק, יום הולדת שונה ולא שגרתי.
הוסיפו לכך את כל האפשרויות שמתווספות לחווית הטיסה, מנחיתה לפעילות מסוימת ועד לטיול למקום מרוחק בארץ ותקבלו יום הולדת בלתי נשכח – לגדולים ולקטנים כאחד.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה