השכרת מטוס פרטי

השכרת מטוס פרטי - הדרך לצבור שעות טיסה
טיס הפך במהלך השנים לעיסוק שלא שמור רק לבוגרי קורס הטיס בצבא או לטייסים אזרחיים בעלי ניסיון של שנים. עבור חובבי טיס מדובר בתחביב מושקע ורב אחריות – הם פונים לקורסי טיס אזרחיים ולומדים להטיס מטוס כמו מקצוענים, הם צוברים שעות טיסה בטיסות פרטיות שבוע אחר שבוע ובסוף זוכים להגשים חלום. להטיס את המטוס לגמרי בעצמם.
השכרת מטוס פרטי מאפשרת לך לצבור שעות טיסה הנחוצות לקבלת רישיון הטיס. זו הדרך הבטוחה, האחראית והנוחה ביותר לעלות מעלה ולהנות מסשן של טיסה, לצבור את השעות הדרושות לפי חוק לקבלת הסמכות טיסה ועל הדרך להתרגש, להרגיש ולבלות.

מטוסים פרטיים מתוחזקים ובטוחים – מספקים הזדמנות לטוס פעם אחר פעם
כל מי שסיים קורס טיס יודע שהוא צריך להשלים לא מעט שעות טיסה כדי לקבל את רישיון הטיס. קורסי טיס אזרחים עומדים בראש ובראשונה על צבירת נסיון של 40 שעות טיסה, אך כדי לקבל את רישיון הטיס צריך להשקיע יותר ולמצוא דרך לטוס ולהתאמן בטיסה באופן קבוע, לצבור הרבה יותר שעות טיסה ולבסס בטחון שדרוש ונחוץ כדי לטוס בעצמך באופן קבוע.
טיסות הנסיון הן למעשה החלק המוביל בתוך קורס הטיס עצמו, שנפרש בדרך כלל לאורך תקופה לפי צרכי התלמיד. התלמיד קובע לעצמו את שיעורי הטיס ומגיע לטוס במטוסים הפרטיים של החברה שבחר ללמוד אצלה. הוא צובר בכל פעם שעות טיסה ולומד עם מדריך מוסמך שנותן התייחסות אישית להתקדמות שלו ולהבנה שלו את הטכניקה, המערכות והשליטה על המטוס.
ככל שצוברים יותר שעות טיסה הבטחון העצמי מתחזק, השליטה על המטוס טובה יותר, היכולת לתמרן ולכוון את המטוס לפי הצורך הופכת קלה יותר. התלמיד מתקדם צעד אחר צעד עד לסיום קורס הטיס ולקבלת הרשיון. קורס טיס אזרחי שמציעות חברות תעופה פרטיות אורך לרוב בן שבעה חודשים לשנה, בהתאם לקצב של התלמיד ולמספר השיעורים שהוא לוקח מדי חודש.

מה חשוב לבדוק לפני שקובעים שיעורי טיסה?
השכרת מטוס פרטי לצרכי שיעורי טיסה כחלק מקורס שמציעות החברות המתמחות היא לא פעולה שאנחנו עושים כל יום. למעשה בדרך כלל מדובר בהחלטה מרגשת, הגשמת חלום שאנחנו עושים פעם אחת בחיים והופכים למציאות.
לפני השכרת מטוס וצבירה של שעות טיסה חשוב לבדוק שאתם עובדים מול חברה מקצועית, אשר מעניקה לכם את היתרונות של ניסיון רב, מדריכים מקצועיים, אנשי צוות מיומנים ומקצוענות.
בנוסף, השירות צריך להיות מדויק וטוב. אתם קובעים שיעורי טיסה ואמורים לקבל בזמן הזה את מלוא תשומת הלב, על מנת שתוכלו לצבור ניסיון ולהגיע לרשיון הטיס. רוב החברות מציעות שיעור ניסיון שמאפשר לכם להתרשם מהצוות ומדרך הלימוד ולקבל החלטה.

הזדמנות להגשים חלום עם היסטוריה ארוכה
החלום לטוס ולהטיס מלווה אותנו כבר עשרות ומאות שנים. אנשים עם רעיונות גדולים ושאיפות בלתי נגמרות בנו מטוסים וכלי טיס קטנים כדי להגיע הכי גבוה שאפשר עוד לפני שהומצאה המכונית או הכרנו מקרוב את מקלט הטלוויזיה.
היום אפשר להגשים את החלום בקלות רבה יותר. כל מה שצריך לעשות הוא למצוא חברה אמינה, מקצועית ומנוסה בתחום הטיס, שמציעה לכם השכרה של מטוס פרטי והדרכה של מדריכים מקצועיים. זוהי הדרך הכי בטוחה לצבור ניסיון, להרוויח שעות טיסה רבות ולהכיר מקרוב את עולם הטיס. יותר מהכל, זו הזדמנות להגשים חלום ישן ולהפוך בעצמכם לטייסים. בוגרי קורס טיס אזרחי יכולים להנות לאחר מכן מהטסת מטוסים קטנים ברחבי הארץ ואפילו מחוץ לה.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה