טייס ליום אחד – טיסת חוויה

חוויית הטיסה תמיד ריגשה ילדים ומבוגרים כאחד. אצל הילדים מדובר ביצר טבעי – סקרנות. הם חווים בכל טיסה משהו חדש. חוויה מיוחדת במינה שבה הם עוזבים את הקרקע היציבה ועולים גבוה, רואים את העולם מנקודת מבט קצת שונה, חדשה לגמרי.
עבור מבוגרים, נשענת חוויית הטיסה על אותה התרגשות וחוויה שחוו כילדים, לצד ההתעניינות בכלי הטיס עצמו והאדרנלין שבחוויה. זהו ההסבר היחיד למחיאות הכפיים הנרגשות שנשמעות בסוף כל נחיתה ולעצירת הנשימה ברגע שהמטוס משלים את תהליך ההמראה. דמיינו לעצמכם שאתם לא רק בתוך החוויה אלא הופכים לטייסים עצמם. חוויית טייס ליום אחד היא חוויית טיסה מרגשת במיוחד – לילדים, לחולמים ולכל אחד.

חוויה יוצאת דופן לילדים
כאמור לא רק מבוגרים יכולים להתנסות בחוויה של טיסה ליום אחד. החוויה מתאימה גם לילדים בגילאים שונים, לפי שיקול החברה שמציעה את השירות. במסגרת הפעילות מתנסים הילדים בהטסת מטוס קל, הם יושבים לצד הטייס, לומדים על כלי הטייס ועל המנגנונים שמפעילים אותו ומתפקדים כטייסים לכל דבר.
טייס ליום אחד גם לילדים
החוויה הזו מושלמת כפעילות מפתיעה ביום הולדת מיוחד כמו חגיגת בר מצווה, יום הולדת 16 או כל יום הולדת חגיגית אחרת. בנוסף, זו יכולה להיות הפתעה שכל המשפחה משתתפת בה, כאשר לצד חוויית הטיסה העצמאית, אפשר להוסיף לחגיגה גם טיסה מעל שמי הארץ לכל המשפחה.
הטיסה המשותפת של הטייס המקצועי והילד היא חוויה חברתית מיוחדת במינה. הילד שעולה אל המטוס לגמרי לבדו עם הטייס, לומד שיעור בבטחון עצמי, בהקשבה ובלמידה. הוא מכיר דמות שהוא חולם להיות כמוה ולעשות מה שהיא עושה, הוא יכול לשאול שאלות, לתחקר ולהנות מחיבור למקצוע.

להיות טייס ליום אחד ולהתנסות בחלום - גם למבוגרים
נערים רבים שגדלים על זכרונות הטיסה הראשונה וההתרגשות ממנה מאמצים את עולם הטיס כתחביב. הם חוקרים אותו, מכירים את הפיזיולוגיה של המטוס, יודעים כמעט בעל פה איך מתניעים, איך מטפלים, מה עושים לפני הטיסה ומה הטייס אמור לעשות במקרה של נחיתת חירום. הם קוראים, צופים בסרטונים, לומדים על הנושא. כאן בישראל – הם גם חולמים. חולמים להיות טייסים בעצמם.
קורסי הטייס הצבאיים והאזרחיים מאפשרים להגשים את החלום הזה בכמה דרגות, מי בכיוון המקצועי עד הסוף ומי כתחביב בלבד. חוויית טייס ליום אחד מאפשרת למתעניינים בקורס טייס להכיר מקרוב את סביבת המטוס, לתפעל אותו בעצמם ולקבל את הריגוש בפעם הראשונה מהצד של הטייס ולא של המוטס. עבור לא מעט מתעניינים בקורס טייס מדובר בחוויה שתקבע האם הם יקחו את החלום צעד אחד קדימה ויגשימו אותו.
החוויה של טייס ליום אחד מתאימה לחובבי טייס שרוצים להכיר את סביבת המטוס מהצד השני ולראות האם מתאים להם לקחת קורס טייס פרטי או לצעירים שחולמים על גיבוש קורס טייס ורוצים להתנסות בפעם הראשונה בטיסה ולראות האם החלום הוא דבר מושג, האם בעצם כדאי ללכת בשביל הקשה והמפותל שנדרש ממי שרוצה להיות טייס מקצועי.

טייס ליום אחד – התנסות מרתקת לילדים ומבוגרים כאחד
עולם הטיס הוא עולם מרגש ומסעיר שתופס אותנו כבר מילדות בזכות סיפורים, טיולים משפחתיים ומיתולוגיה שלמה שאופפת את המקצוע. כשאנחנו גדלים, רבים מאיתנו חולמים לממש את התשוקה ולהפוך אותה מילדותית לאמיתית.
טייס ליום אחד היא חוויה שמספקת את הקסם הזה גם כשאתה ילד סקרן שחולם להיות בגובה וגם כאשר אתה כבר אדם בוגר ששוקל האם להפוך את החלום למציאות. כך או כך, מדובר בחוויה מרתקת, מעשירה ומלאה באדרנלין.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה