טיסה פרטית מעל קיסריה העתיקה

קיסריה היא אחת הערים היפות בישראל, ללא כל ספק. מעבר לחופי ים אטרקטיביים, תוכלו למצוא בתחומה את הגן הלאומי קיסריה בתוכו נמל עתיק, שרידים של עיר רומית וצלבנית ותיאטרון רומי מתקופת הורדוס, אשר נשמר כמעט מיטבית עד היום. סיור בקיסריה, לכן, הוא בגדר חובה של ממש ויכול להעביר יום שלם בכיף גדול לכל בני המשפחה (או אפילו יותר מכך, אם מעוניינים לשלב גם נופש).

עכשיו, מה אם היינו אומרים לכם שניתן לראות את היופי של קיסריה מזווית אחרת? להתרשם מכל האתרים שהיא מציעה במבט כולל ומרשים לא פחות? ובכן, באמצעות טיסות החוויה, הנערכות מעל לעיר כמו גם בשורה ארוכה של מסלולים אחרים, ניתן לעשות את זה בדיוק.

המסלול המקובל של טיסה מעל קיסריה
באופן לא מפתיע, ניתן למצוא וריאציות שונות של טיסות מעל קיסריה. זאת ועוד, הגמישות במסלול אפשרית גם במהלך הטיסה עצמה: המטוסים המתקדמים של היום מאפשרים לשנות את המהירויות, כולל למהירות איטית במיוחד. גם גובה הטיסה הוא הכול חוץ מקבוע, כאשר לדעת רבים האפשרות האידיאלית לצפות בכל מה שיש לקיסריה להציע היא בגובה הדומה לזה של ארובות תחנת הכוח בחדרה.

בחלק הארי של המקרים, טיסות חוויה מעל קיסריה יצאו משדה דוב בתל אביב, כאשר הטיסה צפונה תהיה על קו החוף: לכן, מובטחת חוויה חזותית לכל אורך הטיסה, או אפילו אווירה רומנטית של ממש. הטיסה תעבור מעל מוקדי עניין דוגמת קיבוץ שפיים, נתניה וחדרה. הסיבוב (או הסיבובים) מעל לקיסריה עצמה יאפשרו לראות את כל מה שחשוב לראות בעיר. משך טיסה שכזו עומד על כ-45 דקות.

חשוב לציין שבמקרה של קיסריה, יכול בהחלט להיות מדובר בסיור, ולא רק בטיסה. במילים אחרות: הטייס יספר לנוסעים את כל מה שעליהם לדעת על המקום ועל האתרים הספציפיים מעליהם עוברים. בדרך זו החוויה הופכת למלאה ולמעשירה, יחד עם כל יתרונותיה האחרים.

כך משפרים את החוויה עוד יותר
ישנן כיום מספר דרכים באמצעותן אפשר לשדרג את חווית הטיסה מעל לקיסריה העתיקה עוד יותר – הכול בהתאם למטרות הטיסה, להרכב הנוסעים או לחוויה שהם מעוניינים לקבל. כאשר בוחרים באפשרות הנפוצה של טיסת חוויה לכבוד יום הולדת של אדם קרוב, הרי שאפשרות הקישוט של המטוס בבלונים ובפריטים אחרים קיימת גם קיימת. הדבר יאפשר להפוך את החוויה כולה למיוחדת עוד יותר עבור חתני השמחה. עקב העובדה שקיסריה היא גם יעד רומנטי מהשורה הראשונה, נפוצה הטיסה של זוגות לצורך חוויה רומנטית, או אפילו הצעת נישואין. בתנאים האלה, אפשר בהחלט לחשוב על הוספה של יין, שוקולדים או שתייה קלה לטיסה. חברות הפועלות בתחום עשויות בהחלט להציע זאת, במחיר סמלי בהחלט.

המראות הצפויים בעת טיסה מעל קיסריה הם חד פעמיים, כך שהרצון לשמר אותם ברור. הדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות הוספה של צילום וידאו, באיכות HD, שיתעד את החוויה מ-א' ועד ת' – כולל המראות המרשימים שבוודאי נשקפים מחלונות המטוס. גם השירות הזה לא אמור להיות מוצע במחיר גבוה יתר על המידה.

רוצה שנצור אתך קשר? השאר פרטים או התקשר - 03-50-800-40

עדיין אין תגובות.

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת לפרסם תגובה